SESIUNEA PLENARĂ
|
|
SANDULEAC Sergiu (Moldova)
Gândirea științifică – concept fundamental în profesionalizarea cadrelor didactice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p9-15
|
9
|
CUZNEȚOV Larisa (Moldova)
Educația pe parcursul vieții și autoperfecționarea - oportunități sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice la cadrele didactice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p16-22
|
16
|
ATELIERUL nr. 1
|
|
Gândirea științifică a cadrului didactic în contextul Educației permanente: abordări teoretico-aplicative
|
|
GROZA Angela (Moldova)
Dezvoltarea gândirii științifice în procesul educațional DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p23-28
|
23
|
CARABET Natalia (Moldova)
Autoefeiciența cadrelor didactice din perspectiva dezvoltării gândirii știintifice a elevilor DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p29-35
|
29
|
PATRAȘCU Dumitru (Moldova)
Dezvoltarea gândirii științifice prin intermediul pedagogiei muzeale: perspective și strategii DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p36-38
|
36
|
ZUBENSCHI Mariana (Moldova)
Impactul tehnologiilor inovatoare asupra stării de echilibru profesional DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p39-44
|
39
|
CHETROSU Anca Nicoleta (România)
Tipuri de activități didactice care duc la dezvoltarea gândirii științifice în cadrul orelor de limba și literatura română DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p45-48
|
45
|
DUMITRAȘCU Doina Maria (România)
Gândirea spațială geografică, expresie a gândirii științifice – abilitate a competenței de investigare DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p49-53
|
49
|
MIHAI Felicia (România)
Formarea noțiunilor științifice la elevii cu deficiență mintală DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p54-60
|
54
|
OLOIERU Anastasia (Moldova)
Gândirea economică - derivată a gândirii științifice, premisă în luare unor decizii eficiente DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p61-64
|
61
|
IONESCU Mariana (România)
Gândirea științifică a cadrului didactic în contextual educației permanente DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p65-67
|
65
|
CERNEI Andriana (Moldova)
Cunoașterea științifică – etapă incipientă pentru realizarea experimentelor în științe umanistice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p68-73
|
68
|
GAMBASHIDZE Nino (Georgia)
Transactional Distance Theory and Compulsory Switching to Remote Teaching due to pandemic in Georgia DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p74-84
|
74
|
MUNTEANU Angela (Moldova)
Actualitatea și importanța educației muzeale prin colaborare a instituției de învățământ cu familia în contextul gândirii științifice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p85-90
|
85
|
PĂTRAȘCU Alexandra (România)
Motivația elevilor liceeni-factor în formarea competențelor specifice geografiei în contextul gândirii științifice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p91-95
|
91
|
STANCIU Adelin (România)
Dezvoltarea competențelor științifice și abilităților practice în lucrările de laborator la disciplina biologie DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p96-99
|
96
|
CHESARU Nicoleta (România)
Antrenament practic în dezvoltarea gândirii științifice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p100-103
|
100
|
JUVERDEANU Gabriela, ERHAN Luminița (România)
Aplicarea gândirii științifice și a metodelor de eficientizare a lecțiilor de specialitate și instruire practică în predarea online în învățământul professional DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p104-113
|
104
|
ATELIERUL nr. 2
|
|
Valorificarea tehnologiilor informaționale în contextul dezvoltării gândirii științifice la cadrele didactice
|
|
ZUBENSCHI Ecaterina (Moldova)
Sisteme populare de e-learning sincrone, asincrone și hibride DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p114-127
|
114
|
RAILEANU Olga (Moldova)
Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p128-132
|
128
|
GOROBEȚ Evelina (Moldova)
Condiții pedagogice de optimizare a procesului de predare-învățare a limbilor străine în mediul online DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p133-140
|
133
|
IORDACHE (NEAGU) Marieta (România)
Impactul utilizării manualelor digitale în formarea gândirii științifice la disciplina Științe ale naturii DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p141-145
|
141
|
STANCIU Florentina (România)
Formarea competenței de comunicare în limba franceză în învățarea online prin utilizarea eficientă a secvențelor video DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p146-150
|
146
|
NICOLESCU Alexandra-Cristina (România)
Optimizarea performanțelor sportive prin tehnici de relaxare și vizualizare. Adaptare și limitare în practica online DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p151-156
|
151
|
ONECI Andra, JOIȚA Maria-Magdalena (România)
Tehnologiile informaționale în interiorul și în afara sălii de clasă DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p157-163
|
157
|
STANCIU Carmen (România)
Strategii didactice utilizate în postcriză pandemică ce stimulează gândirea laterală a elevilor DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p164-171
|
164
|
CHERECHEȘ Eusebiu (România)
Școala defavorizată în contextual crizei pandemice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p172-176
|
172
|
COROI Marinela Diana (România)
Importanța alfabetizării digitale în învățământul primar DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p177-181
|
177
|
CÎRSTEA Beatrice-Elena (România)
Școala în contextul crizei pandemice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p182-184
|
182
|
STAMIN Cristina Manuela (România)
Tehnologiile digitale în sprijinul elevilor, profesorilor și părinților DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p185-187
|
185
|
ZUBENSCHI Ecaterina, ZUBENSCHI Mariana (Moldova)
Incursiuni în cunoașterea de navigare on-line DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p188-202
|
188
|
GOROBEȚ Evelina (Moldova)
Adaptare contextual-pandemică a practicii pedagogice în mediul online. Orientări moderne în formarea profesională a cadrelor didactice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p203-209
|
203
|
IANCU Aurelia (România)
Integrarea softului educațional în activitatea preșcolarilor DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p210-217
|
210
|
ATELIERUL nr. 3
|
|
Colaborarea instituție de învățământ – familie – comunitate în contextul crizei pandemice
|
|
CUZNEȚOV Larisa, CALARAȘ Carolina (Moldova)
Consilierea sistemică a familiei cu elevi de vârstă școlară mică în perioada crizei pandemice și post pandemice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p218-225
|
218
|
CALARAȘ Carolina (Moldova)
Consilierea psihopedagogică a familiei ca factor de eficientizare a comunicării și relaționării intergeneraționale DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p226-230
|
226
|
ZGUREANU Rita (Moldova)
Colaborarea dintre școală şi familie în contextul crizei pandemice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p231-234
|
231
|
HOIDRAG Traian (România)
Parteneriatul între instituție de învățământ, familie și comunitate pentru recuperarea adolescenților cu comportamente adictive DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p235-242
|
235
|
SIMCENCO Irina (Moldova)
Colaborarea școală-familie în contextul pandemiei și dezvoltarea gândirii științifice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p243-248
|
243
|
LEUȚANU Gabriela (România)
Implicarea psihologiei ca știință în activitatea didactică prin scăderea anxietății la elevi și la cadrele didactice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p249-254
|
249
|
STANCIU Mirela (România)
Dezvoltarea afectivă a adolescentului, baza atitudinii pozitive, în situații de criză DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p255-258
|
255
|
MEIROȘU Ionela (România)
Familia-factor favorizant în predarea online la preșcolari DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p259-261
|
259
|
FILIPSKI Tatiana (Moldova)
Valorificarea educației muzeale a elevilor în cadrul colaborării școală-muzeu-familie-comunitate în contextul crizei pandemice DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p262-267
|
262
|
FLOROAIA Mihai (România)
Rolul educației religioase în dezvoltarea competențelor specifice profilului de formare al absolventului de liceu DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p268-273
|
268
|
HÎNCU Ionela (Moldova)
Competenţele muzical-interpretative şi rolul lor în formarea profesorului de educaţie muzicală DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p274-277
|
274
|
HONGU Mădălina (România)
Impactul Covid -19 asupra şcolarului mic şi a familiei din mediul rural DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p278-280
|
278
|
BEJENARI Ludmila (Moldova)
Interacțiunea Serviciu de asistență psihopedagogică - familie: strategii moderne de colaborare în perioada pandemică DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p281-284
|
281
|
DAN Diana Valentina (România)
Rolul familiei în cadrul școlii online DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p285-294
|
285
|
POPESCU Gabriela Adriana (România)
Triada educaţiei ȋn contextul pandemiei de Covid-19. Provocǎri şi strategii DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p295-299
|
295
|
DRAGOMIR Magdalena (România)
Securitatea emoţională – factor de rezilienţă al copilului în procesul educaţional DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p300-303
|
300
|
GUŢU Andrei (România)
Impactul pandemiei asupra educaţiei DOI: 10.46728/c.18-06-2021.p304-310
|
304
|