dc.contributor.author |
CULEA, Uliana |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-24T07:47:57Z |
|
dc.date.available |
2021-05-24T07:47:57Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
CULEA, Uliana. Praxiologia dezvoltării competenţei de comunicare pragmatică în studierea limbii italiene: Ghid metodologic / coord. SOLCAN Angela; Ministerul Educaţiei, Culturii şi Cercetării al Republicii Moldova, Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. – Chişinău: UPS, 2021. 242 p. ISBN 978-9975-46-512-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-512-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2560 |
|
dc.description.abstract |
Lucrarea are drept obiectiv de a prezenta elementele primordiale de care trebuie să țină cont profesorul la predarea limbii italiene, conferindu-i propriei acțiuni didactice tentă pragmatică. În ultimii ani, se înregistrează întoarcerea la o gramatică nu bazată pe reguli și prescripții, ci pe variabilitatea unui sistem-subiect ale cărui reguli pot deriva din texte, având drept exemple manualele școlare și universitare elaborate de renumiți lingviști italieni, conform cerințelor fundamentale sugerate de CECRL, pe categorii de vârstă. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Comunicare pragmatică |
en_US |
dc.subject |
Limba italiană |
en_US |
dc.subject |
Ghid metodologic |
en_US |
dc.title |
Praxiologia dezvoltării competenţei de comunicare pragmatică în studierea limbii italiene: Ghid metodologic |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |