REPOZITORIU UPSC

Praxiologia dezvoltării competenţei de comunicare pragmatică în studierea limbii italiene: Ghid metodologic

Show simple item record

dc.contributor.author CULEA, Uliana
dc.date.accessioned 2021-05-24T07:47:57Z
dc.date.available 2021-05-24T07:47:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation CULEA, Uliana. Praxiologia dezvoltării competenţei de comunicare pragmatică în studierea limbii italiene: Ghid metodologic / coord. SOLCAN Angela; Ministerul Educaţiei, Culturii şi Cercetării al Republicii Moldova, Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. – Chişinău: UPS, 2021. 242 p. ISBN 978-9975-46-512-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-512-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2560
dc.description.abstract Lucrarea are drept obiectiv de a prezenta elementele primordiale de care trebuie să țină cont profesorul la predarea limbii italiene, conferindu-i propriei acțiuni didactice tentă pragmatică. În ultimii ani, se înregistrează întoarcerea la o gramatică nu bazată pe reguli și prescripții, ci pe variabilitatea unui sistem-subiect ale cărui reguli pot deriva din texte, având drept exemple manualele școlare și universitare elaborate de renumiți lingviști italieni, conform cerințelor fundamentale sugerate de CECRL, pe categorii de vârstă. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Comunicare pragmatică en_US
dc.subject Limba italiană en_US
dc.subject Ghid metodologic en_US
dc.title Praxiologia dezvoltării competenţei de comunicare pragmatică în studierea limbii italiene: Ghid metodologic en_US
dc.type Learning Object en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account