dc.contributor.author |
CEBOTARU, Nina |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-19T17:08:23Z |
|
dc.date.available |
2021-03-19T17:08:23Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
CEBOTARU, Nina. Formarea competenţelor de comunicare la elevi cu retard mintal prin activităţi de educaţie fizică: 534.01- Pedagogie specială: tz. doct. în științe ale educației. Cond. şt. RACU Aurelia. Chişinău, 2021. 220 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2543 |
|
dc.description |
Teza & Rezumat (engleză, romană) |
en_US |
dc.description.abstract |
Scopul cercetării: Fundamentarea ştiinţifică a unei metodologii de formare-dezvoltare la
elevii de VŞM cu RMU a competenţelor de comunicare în cadrul jocurilor dinamice.
Obiectivele cercetării: stabilirea particularităţilor comunicării la copiii de VŞM cu RMU;
identificarea reperelor teoretice de formare a competenţelor de comunicare la copiii de VŞM cu
RMU în condiţiile jocurilor dinamice; studiul practicii şcolare de formare la elevii de VŞM cu
RMU a competenţelor de comunicare; elaborarea unui model pedagogic de formare elevilor de
VŞM cu RMU a competenţelor de comunicare şi validarea experimentală a acestuia;
desfăşurarea unui sistem de activităţi experimentale în cadrul jocurilor dinamice de formare la
elevii cu RMU a competenţelor de comunicare; analiza statistică şi matematică a datelor
experimentului pedagogic;evidenţierea valorilor competenţelor de comunicare ale elevilor,
formate experimental în cadrul jocurilor dinamice; elaborarea concluziilor generale şi a
recomandărilor practice. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Competenţă |
en_US |
dc.subject |
Comunicare |
en_US |
dc.subject |
Retard mintal uşor |
en_US |
dc.subject |
Educaţie fizică |
en_US |
dc.subject |
Model pedagogic |
en_US |
dc.title |
Formarea competenţelor de comunicare la elevi cu retard mintal prin activităţi de educaţie fizică |
en_US |
dc.title.alternative |
Training communication competence in students with mental retardation through physical education activities |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |