REPOZITORIU UPSC

Aspectul psihopedagogic al metodologiei predării coregrafiei în școală

Show simple item record

dc.contributor.author BENCHECI, Ion
dc.date.accessioned 2021-02-18T12:12:25Z
dc.date.available 2021-02-18T12:12:25Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation BENCHECI, Ion. Aspectul psihopedagogic al metodologiei predării coregrafiei în școală = L’aspetto psico-pedagogico della metodologia d’insegnamento di coreografia in scuola. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2017. Nr. 1 (35). pp. 57-62. ISSN: 1857-0119 en_US
dc.identifier.issn 1857-0119
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2504
dc.description Lecțiile de coregrafie propun metode specifice și unice în antrenarea tipurilor de memorie, necesare în viață și în activitatea de muncă a fiecărui om. Copilul învață să redea mișcarea prin corp, mimică, gesturile simțului și retrăirile implementate în muzică. Această opțiune, dezvoltată prin intermediul dansului, ajută copilul să-și controleze emoțiile în viața cotidiană. Ora de dans este construită pe principiile pedagogice ce reflectă specificul obiectului, luând în considerare particularitățile fiziologice și psihologice de vârstă ale copiilor. În așa fel, dansul propune sistemul său de dezvoltare estetică, fizică și spirituală a personalității, dezvoltarea ei armonioasă. en_US
dc.description.abstract Le lezioni di coreografia propongono metodi specifici e unici per la formazione di diversi tipi di memoria, necessaria nella vita e nell’attività di ognuno. Il bambino impara a suonare il movimento tramite il suo corpo, le espressioni facciali, i gesti della sensazione implementati nella musica. Questa opzione, svolta attraverso il ballo, aiuta il bambino a controllare le sue emozioni nella vita quotidiana. La lezione di ballo è costruita sui princìpi pedagogici che riflettono le peculiarità della materia, prendendo in considerazione le particolarità fisiologiche e psicologiche d’età dei bambini. In quest modo, il ballo propone il suo proprio sistema di sviluppo estetico, fisico e spirituale della personalità; uno sviluppo armonioso. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Coregrafie en_US
dc.subject Artă colectivă en_US
dc.subject Expresivitate en_US
dc.subject Memorie en_US
dc.subject Dans en_US
dc.subject Pedagogie en_US
dc.subject Şcoală en_US
dc.subject Autoanaliză en_US
dc.subject Metode en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Personalitate en_US
dc.subject Dezvoltare multilaterală en_US
dc.subject Eleganță en_US
dc.subject Coreografia en_US
dc.subject Arta colettiva en_US
dc.subject Espressività en_US
dc.subject Memoria en_US
dc.subject Ballo en_US
dc.subject Pedagogia en_US
dc.subject Scuola en_US
dc.subject Auto analisi en_US
dc.subject Metodi en_US
dc.subject Educazione en_US
dc.subject Personalità en_US
dc.subject Sviluppo multilaterale en_US
dc.subject Eleganza en_US
dc.title Aspectul psihopedagogic al metodologiei predării coregrafiei în școală en_US
dc.title.alternative L’aspetto psico-pedagogico della metodologia d’insegnamento di coreografia in scuola en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account