dc.contributor.author |
CHIRIAC, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-16T11:58:10Z |
|
dc.date.available |
2021-02-16T11:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
CHIRIAC, Tatiana. Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice = Learning with MOOC: pedagogical insights. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2017. Nr. 2 (36). pp. 38-43. ISSN: 1857-0119 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1857-0119 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2485 |
|
dc.description |
În acest articol se analizează aspectele pedagogice ale învățării cu ajutorului cursurilor masive deschise online (MOOC). Cursurile MOOC se bazează pe metodologii pedagogice dezvoltate în conformitate cu nevoile cursanților moderni. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article describes the pedagogical aspects of learning witht hehelp of Massive Open Online Courses (MOOC)s. MOOCs are based on strong pedagogical methodologies developed in accordance witht heneeds of modern learners. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
MOOC |
en_US |
dc.subject |
Învățământ online/e-learning |
en_US |
dc.subject |
Lecția ghidată de instructor |
en_US |
dc.subject |
Masivitate |
en_US |
dc.subject |
Deschidere |
en_US |
dc.subject |
Online learning/elearning |
en_US |
dc.subject |
Instructorguidedlesson |
en_US |
dc.subject |
Massiveness |
en_US |
dc.subject |
Openness |
en_US |
dc.title |
Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice |
en_US |
dc.title.alternative |
Learning with MOOC: pedagogical insights |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |