REPOZITORIU UPSC

Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice

Show simple item record

dc.contributor.author CHIRIAC, Tatiana
dc.date.accessioned 2021-02-16T11:58:10Z
dc.date.available 2021-02-16T11:58:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation CHIRIAC, Tatiana. Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice = Learning with MOOC: pedagogical insights. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2017. Nr. 2 (36). pp. 38-43. ISSN: 1857-0119 en_US
dc.identifier.issn 1857-0119
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2485
dc.description În acest articol se analizează aspectele pedagogice ale învățării cu ajutorului cursurilor masive deschise online (MOOC). Cursurile MOOC se bazează pe metodologii pedagogice dezvoltate în conformitate cu nevoile cursanților moderni. en_US
dc.description.abstract This article describes the pedagogical aspects of learning witht hehelp of Massive Open Online Courses (MOOC)s. MOOCs are based on strong pedagogical methodologies developed in accordance witht heneeds of modern learners. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject MOOC en_US
dc.subject Învățământ online/e-learning en_US
dc.subject Lecția ghidată de instructor en_US
dc.subject Masivitate en_US
dc.subject Deschidere en_US
dc.subject Online learning/elearning en_US
dc.subject Instructorguidedlesson en_US
dc.subject Massiveness en_US
dc.subject Openness en_US
dc.title Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice en_US
dc.title.alternative Learning with MOOC: pedagogical insights en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account