REPOZITORIU UPSC

Accepţii conceptuale de contribuţie la cultura muncii în psihopedagogie

Show simple item record

dc.contributor.author CERNEAVSCHI, Viorica
dc.date.accessioned 2021-02-16T08:35:16Z
dc.date.available 2021-02-16T08:35:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation CERNEAVSCHI, Viorica. Accepţii conceptuale de contribuţie la cultura muncii în psihopedagogie = Conceptual Acceptance of Contribution to the Labour Culture in Psychopedagogy. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2017. Nr. 3 (37). pp. 87-97. ISSN: 1857-0119 en_US
dc.identifier.issn 1857-0119
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2480
dc.description În acest articol sunt analizate abordările savanților privind conceptul „cultura muncii”. Sunt evidențiate esența, conținutul și elementele componente ale fenomenului cercetat. Se analizează esența definițiilor principale, sunt fundamentate științific bazele lor teoretice. Este necesar să menționăm că cultura muncii capătă nu doar popularitate, ci şi un anumit statut ştiinţific, demonstrând experimental valoarea prioritară a dezvoltării capacităților de muncă în raport cu competența generală. În baza analizei literaturii psihopedagogice și a datelor cercetării experimentale a formării culturii muncii la elevii cu dizabilități mintale în cadrul disciplinei Educația tehnologică, autorul a elaborat propria definiție a conceptului de „cultură a muncii”. en_US
dc.description.abstract This article analyzes the approaches of the scientists to the concept of labour culture. The essence, contents and elements of the researched phenomenon are highlighted. An analysis of the essence of the main definitions is undertaken and their theoretical basis is scientifically based. It is necessary to emphasize that the labour culture is not only popular, but also has a certain scientific status, experimentally demonstrating the priority value of the development of the work capacity in relation with the general competence. Based on the analysis of the psycho-pedagogical literature and the data of the experimental research of the training of the labour culture at the pupils with mental disabilities within the Technological Education, the author developed his own definition of the concept of labour culture. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Cultura muncii en_US
dc.subject Elevi cu dizabilități mintale en_US
dc.subject Organizarea en_US
dc.subject Planificarea și controlul activității de muncă en_US
dc.subject Working culture en_US
dc.subject Pupils with mental disabilities en_US
dc.subject Organization en_US
dc.subject Planning and control of the work activity en_US
dc.title Accepţii conceptuale de contribuţie la cultura muncii în psihopedagogie en_US
dc.title.alternative Conceptual Acceptance of Contribution to the Labour Culture in Psychopedagogy en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account