REPOZITORIU UPSC

Abordarea realistă a dezechilibrelor emoţionale la copiii cu tulburări de limbaj

Show simple item record

dc.contributor.author CIOBANU, Adriana
dc.contributor.author BĂRBUCEANU, Iuliana
dc.date.accessioned 2021-02-15T13:40:08Z
dc.date.available 2021-02-15T13:40:08Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation CIOBANU, Adriana, BĂRBUCEANU, Iuliana. Abordarea realistă a dezechilibrelor emoţionale la copiii cu tulburări de limbaj = The realistic approach of emotional imbalances of children with language disorders. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2017. Nr. 3 (37). pp. 4-9. ISSN: 1857-0119 en_US
dc.identifier.issn 1857-0119
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2475
dc.description Datorită situaţiei dezavantajoase în care se găsesc, copiii cu tulburări de limbaj prezintă o condiţie emoţională aparte, dominată de furie, ruşine, tristeţe, frică, timiditate, blocaje afective. Articolul tratează modalitatea de abordare a acestor componente afective destabilizatoare, în manieră actuală, realistă, propunând, în loc de eliminarea lor, înlocuirea cu altele, mai moderate. Totodată, articolul propune modalităţi de dezvoltare a empatiei şi a competenţei emoţionale la această categorie de copii. en_US
dc.description.abstract Due to unfavorable situation in wich they find, the children with language disorders show a special emotional condition. This condition is dominated by: anger, shame, sadness, fear, shyness, emotional blockages. The article proposes an approach of this destabilizing affective components in current, realistic manner, instead their removal, replacement with more moderate. Also, the article proposes ways developed empathy and emotional competence to these children. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Tulburare de limbaj en_US
dc.subject Abordare realistă en_US
dc.subject Dezechilibre emoţionale en_US
dc.subject Blocaje afective en_US
dc.subject Empatie en_US
dc.subject Competenţă emoţională en_US
dc.subject Language disorders en_US
dc.subject Realistic approach en_US
dc.subject Emotional imbalances en_US
dc.subject Emotional blockages en_US
dc.subject Empathy en_US
dc.subject Emotional competence en_US
dc.title Abordarea realistă a dezechilibrelor emoţionale la copiii cu tulburări de limbaj en_US
dc.title.alternative The realistic approach of emotional imbalances of children with language disorders en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account