REPOZITORIU UPSC

Adaptarea școlară a copiilor cu dizabilități prin prisma paradigmelor teoretice în contextul procesului educațional incluziv

Show simple item record

dc.contributor.author CURILOV, Svetlana
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:26:47Z
dc.date.available 2021-02-15T08:26:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation CURILOV, Svetlana. Adaptarea școlară a copiilor cu dizabilități prin prisma paradigmelor teoretice în contextul procesului educațional incluziv = School adaptation of children with disabilities through the theoretical paradigms in the context of the inclusive educational process. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2018. Nr. 2 (39). pp. 74-83. ISSN: 1857-0119 en_US
dc.identifier.issn 1857-0119
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2461
dc.description Conceptul de „adaptare școlară”, parte indispensabilă a procesului educațional, devine, astăzi, unul tot mai actual, sub influența schimbărilor din cadrul sistemului de învățământ, ca urmare a respectării drepturilor tuturor copiilor de a învăța în medii comune, a implementării reformelor în educație. În acest sens, conceptul de „adaptare școlară” urmează a fi reconsiderat în raport cu necesitățile actuale ale mediului educațional, orientat, în dezvoltarea sa, spre satisfacerea cerințelor educaționale ale unei largi diversități de copii. en_US
dc.description.abstract The concept of school adaptation, an indispensable part of the educational process, is becoming more and more current under the influence of changes in the education system, as a result of respecting the rights of all children to learn in common environments, the implementation of reforms in education. In this sense, the concept of school adaptation needs to be reconsidered in relation to the current needs of the educational environment oriented in its development towards the satisfaction of the educational needs of a wide diversity of children. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Copii cu dizabilități en_US
dc.subject Adaptare școlară en_US
dc.subject Integrare en_US
dc.subject Proces incluziv en_US
dc.subject Children with disabilities en_US
dc.subject School adaptation en_US
dc.subject Integration en_US
dc.subject Inclusiv process en_US
dc.title Adaptarea școlară a copiilor cu dizabilități prin prisma paradigmelor teoretice în contextul procesului educațional incluziv en_US
dc.title.alternative School adaptation of children with disabilities through the theoretical paradigms in the context of the inclusive educational process en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account