REPOZITORIU UPSC

Importanța formării coeziunii grupului școlar în instituțiile cu practici inclusive

Show simple item record

dc.contributor.author LAPOȘINA, Emilia
dc.contributor.author CURILOV, Svetlana
dc.date.accessioned 2021-02-12T13:19:09Z
dc.date.available 2021-02-12T13:19:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation LAPOȘINA, Emilia, CURILOV, Svetlana. Importanța formării coeziunii grupului școlar în instituțiile cu practici inclusive = The importance of school cohesion formation in institutions with inclusive practice. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2018. Nr. 2 (39). pp. 19-29. ISSN: 1857-0119 en_US
dc.identifier.issn 1857-0119
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2456
dc.description În școală, copilul cu tulburări de dezvoltare aparține grupului de elevi slabi sau indisciplinați, încălcând deseori regulamentul școlar și normele de comportare, fiind mereu sancționat de către educatori și respins de către mediul școlar (colegi), iar ca urmare este marginalizat. Ținând cont de importanța formării coeziunii grupului școlar, care poate deveni un factor educativ important, ce creează condiții pentru educație în grup și prin grup, presupunem că în condițiile favorabile ale grupului școlar coeziv este posibil să fie menținută starea de bine a fiecărui membru al grupului neomogen. en_US
dc.description.abstract In school, the child with developmental disabilities belongs to the group of weak or indisciplined students, often violating school regulations and behavioral norms, being always sanctioned by educators and rejected by the school colleagues, as a result, they often being marginalized. Taking into account the importance of forming the cohesion of the school group, which can become an important educational factor that creates conditions for group and group education, we assume that under favorable conditions of the cohesive training school group it is possible to maintain the well-being of each member of the group non-uniform. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Copii cu dizabilități en_US
dc.subject Adaptare en_US
dc.subject Integrare en_US
dc.subject Proces incluziv en_US
dc.subject Coeziune en_US
dc.subject Grup școlar en_US
dc.subject Children with disabilities en_US
dc.subject Adaptation en_US
dc.subject Integration en_US
dc.subject Inclusive process en_US
dc.subject Targeting en_US
dc.subject School group en_US
dc.title Importanța formării coeziunii grupului școlar în instituțiile cu practici inclusive en_US
dc.title.alternative The importance of school cohesion formation in institutions with inclusive practice en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account