dc.contributor.author |
DUMBRĂVEANU, Roza |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-12T13:05:56Z |
|
dc.date.available |
2021-02-12T13:05:56Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
DUMBRĂVEANU, Roza. Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale = E-learning: conceptual interpretations. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2018. Nr. 2 (39). pp. 11-19. ISSN: 1857-0119 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1857-0119 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2455 |
|
dc.description |
Conceptul de „învățare mediată electronic” este subiectul mai multor interpretări, de aceea nu există o singură definiție a conceptului de „e-învățăre”. Diversele interpretări ale acestui concept sunt condiționate de interese profesionale diferite și de abordări specifice. În această lucrare sunt analizate mai multe definiții ale conceptului de „e-învățare”, pe baza literaturii din domeniu. |
en_US |
dc.description.abstract |
The concept of e-learning is subject to different interpretations. It is difficult to have a single definition of e-learning. The different understandings of e-learning can be explained by particular professional approaches and interests. In this paper the different interpretations of e-learning concept are analyzed based on the literature review. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Definiția pentru e-învățare |
en_US |
dc.subject |
E-didactică |
en_US |
dc.subject |
Interpretarea conceptului de „e-învățare” |
en_US |
dc.subject |
Definition of e-learning |
en_US |
dc.subject |
e-didactics |
en_US |
dc.subject |
Understanding e-learning |
en_US |
dc.title |
Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale |
en_US |
dc.title.alternative |
E-learning: conceptual interpretations |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |