REPOZITORIU UPSC

Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale

Show simple item record

dc.contributor.author DUMBRĂVEANU, Roza
dc.date.accessioned 2021-02-12T13:05:56Z
dc.date.available 2021-02-12T13:05:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation DUMBRĂVEANU, Roza. Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale = E-learning: conceptual interpretations. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2018. Nr. 2 (39). pp. 11-19. ISSN: 1857-0119 en_US
dc.identifier.issn 1857-0119
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2455
dc.description Conceptul de „învățare mediată electronic” este subiectul mai multor interpretări, de aceea nu există o singură definiție a conceptului de „e-învățăre”. Diversele interpretări ale acestui concept sunt condiționate de interese profesionale diferite și de abordări specifice. În această lucrare sunt analizate mai multe definiții ale conceptului de „e-învățare”, pe baza literaturii din domeniu. en_US
dc.description.abstract The concept of e-learning is subject to different interpretations. It is difficult to have a single definition of e-learning. The different understandings of e-learning can be explained by particular professional approaches and interests. In this paper the different interpretations of e-learning concept are analyzed based on the literature review. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Definiția pentru e-învățare en_US
dc.subject E-didactică en_US
dc.subject Interpretarea conceptului de „e-învățare” en_US
dc.subject Definition of e-learning en_US
dc.subject e-didactics en_US
dc.subject Understanding e-learning en_US
dc.title Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale en_US
dc.title.alternative E-learning: conceptual interpretations en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account