REPOZITORIU UPSC

Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern

Show simple item record

dc.contributor.author CULEA, Uliana
dc.date.accessioned 2021-02-11T11:48:50Z
dc.date.available 2021-02-11T11:48:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation CULEA, Uliana. Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern = L’approccio concettuale e didattico dei mass-media nel sistema educativo moderno. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2018. Nr. 3 (40). pp. 79-85. ISSN: 1857-0119 en_US
dc.identifier.issn 1857-0119
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2450
dc.description Învățământul modern are ca scop să-i cultive studentului dorința de a se autodepăși printr-un efort continuu de învățare, să-i dezvolte capacitățile intelectuale necesare pentru rezolvarea problemelor de comunicare în diferite limbi străine. În secolul mass-mediei este absolut inevitabil ca instrumentele media și educația să interacționeze. Colaborarea dintre mass-media și educație a dat naștere unei pedagogii speciale, la nivel școlar, dar și unei mișcări strategice importante la nivel local și internațional, la care au aderat cercetători, educatori, profesioniști media, care s-au regăsit în activitatea comună prin mass-media. en_US
dc.description.abstract Lo scopo principale del sistema educativo moderno è di coltivare nello studente il desiderio di autosuperamento tramite l’apprendimento continuo, sviluppando le capacità intellettuali necessarie per poter risolvere i problemi di comunicazione in diverse lingue straniere. Nel secolo dei mass-media è assolutamente inevitabile l'integrazione degli strumenti mass-media e l’educazione. La collaborazione tramite mas-media e l’educazione ha posto le basi della pedagogia speciale, al livello scolastico, ma soprattutto degli input strategici importanti al livello locale e internazionale, ai quali hanno aderito ricercatori, educatori, professionisti dei media, che sono stati ritrovati nell'attività comune attraverso i media. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Noi tehnologii en_US
dc.subject Mass-media en_US
dc.subject Mesaje mediatice en_US
dc.subject Multimedia en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Didactică en_US
dc.subject Competență comunicativă en_US
dc.subject Competență digitală en_US
dc.subject Nuovi tecnologie en_US
dc.subject Messaggi mediatici en_US
dc.subject Multimedia en_US
dc.subject Educazione en_US
dc.subject Didattica en_US
dc.subject Competenza comunicativa en_US
dc.subject Competenza digitale en_US
dc.title Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern en_US
dc.title.alternative L’approccio concettuale e didattico dei mass-media nel sistema educativo moderno en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account