dc.contributor.author |
CULEA, Uliana |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-11T11:48:50Z |
|
dc.date.available |
2021-02-11T11:48:50Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
CULEA, Uliana. Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern = L’approccio concettuale e didattico dei mass-media nel sistema educativo moderno. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2018. Nr. 3 (40). pp. 79-85. ISSN: 1857-0119 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1857-0119 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2450 |
|
dc.description |
Învățământul modern are ca scop să-i cultive studentului dorința de a se autodepăși printr-un efort continuu de învățare, să-i dezvolte capacitățile intelectuale necesare pentru rezolvarea problemelor de comunicare în diferite limbi străine. În secolul mass-mediei este absolut inevitabil ca instrumentele media și educația să interacționeze. Colaborarea dintre mass-media și educație a dat naștere unei pedagogii speciale, la nivel școlar, dar și unei mișcări strategice importante la nivel local și internațional, la care au aderat cercetători, educatori, profesioniști media, care s-au regăsit în activitatea comună prin mass-media. |
en_US |
dc.description.abstract |
Lo scopo principale del sistema educativo moderno è di coltivare nello studente il desiderio di autosuperamento tramite l’apprendimento continuo, sviluppando le capacità intellettuali necessarie per poter risolvere i problemi di comunicazione in diverse lingue straniere. Nel secolo dei mass-media è assolutamente inevitabile l'integrazione degli strumenti mass-media e l’educazione. La collaborazione tramite mas-media e l’educazione ha posto le basi della pedagogia speciale, al livello scolastico, ma soprattutto degli input strategici importanti al livello locale e internazionale, ai quali hanno aderito ricercatori, educatori, professionisti dei media, che sono stati ritrovati nell'attività comune attraverso i media. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Noi tehnologii |
en_US |
dc.subject |
Mass-media |
en_US |
dc.subject |
Mesaje mediatice |
en_US |
dc.subject |
Multimedia |
en_US |
dc.subject |
Educație |
en_US |
dc.subject |
Didactică |
en_US |
dc.subject |
Competență comunicativă |
en_US |
dc.subject |
Competență digitală |
en_US |
dc.subject |
Nuovi tecnologie |
en_US |
dc.subject |
Messaggi mediatici |
en_US |
dc.subject |
Multimedia |
en_US |
dc.subject |
Educazione |
en_US |
dc.subject |
Didattica |
en_US |
dc.subject |
Competenza comunicativa |
en_US |
dc.subject |
Competenza digitale |
en_US |
dc.title |
Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern |
en_US |
dc.title.alternative |
L’approccio concettuale e didattico dei mass-media nel sistema educativo moderno |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |