dc.contributor.author |
SCHIOPU, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-10T13:27:18Z |
|
dc.date.available |
2021-02-10T13:27:18Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
SCHIOPU, Lucia. Gândirea critică – o competență transversală în contextul învățământului modern = Critical thinking – a transversal competency in the context of modern education. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2019. Nr. 1 (41). pp. 17-25. ISSN: 1857-0119 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1857-0119 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2440 |
|
dc.description |
Articolul prezintă mai multe interpretări, contradictorii, ale conceptului de „gândire critică" și o sinteză a definițiilor existente în literatura de specialitate. Gândirea critică nu se bazează pe acumularea de informații, ci pe dezvoltarea competenței de a procesa informații, observații, interpretări, de a formula judecăți, inferențe, de a recunoaște inconsecvențele sau erorile logice într-o linie de raționament etc. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article reveals the contradictory distinction of the concept of critical thinking but also presents a synthesis of the existing definitions. Critical thinking is not based on the accumulation of information, but on the development of the competency to process information, observations, interpretations, formulate judgments, inferences, recognition of inconsistencies or logical errors in a line of reasoning and so on. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Gândire critică |
en_US |
dc.subject |
Efort intelectual |
en_US |
dc.subject |
Inferență |
en_US |
dc.subject |
Raționament |
en_US |
dc.subject |
Judecată |
en_US |
dc.subject |
Critical thinking |
en_US |
dc.subject |
Persistence |
en_US |
dc.subject |
Intellectual effort |
en_US |
dc.subject |
Inference |
en_US |
dc.subject |
Reasoning |
en_US |
dc.subject |
Judgment |
en_US |
dc.title |
Gândirea critică – o competență transversală în contextul învățământului modern |
en_US |
dc.title.alternative |
Critical thinking – a transversal competency in the context of modern education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |