REPOZITORIU UPSC

Gândirea critică – o competență transversală în contextul învățământului modern

Show simple item record

dc.contributor.author SCHIOPU, Lucia
dc.date.accessioned 2021-02-10T13:27:18Z
dc.date.available 2021-02-10T13:27:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation SCHIOPU, Lucia. Gândirea critică – o competență transversală în contextul învățământului modern = Critical thinking – a transversal competency in the context of modern education. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2019. Nr. 1 (41). pp. 17-25. ISSN: 1857-0119 en_US
dc.identifier.issn 1857-0119
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2440
dc.description Articolul prezintă mai multe interpretări, contradictorii, ale conceptului de „gândire critică" și o sinteză a definițiilor existente în literatura de specialitate. Gândirea critică nu se bazează pe acumularea de informații, ci pe dezvoltarea competenței de a procesa informații, observații, interpretări, de a formula judecăți, inferențe, de a recunoaște inconsecvențele sau erorile logice într-o linie de raționament etc. en_US
dc.description.abstract This article reveals the contradictory distinction of the concept of critical thinking but also presents a synthesis of the existing definitions. Critical thinking is not based on the accumulation of information, but on the development of the competency to process information, observations, interpretations, formulate judgments, inferences, recognition of inconsistencies or logical errors in a line of reasoning and so on. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject Efort intelectual en_US
dc.subject Inferență en_US
dc.subject Raționament en_US
dc.subject Judecată en_US
dc.subject Critical thinking en_US
dc.subject Persistence en_US
dc.subject Intellectual effort en_US
dc.subject Inference en_US
dc.subject Reasoning en_US
dc.subject Judgment en_US
dc.title Gândirea critică – o competență transversală în contextul învățământului modern en_US
dc.title.alternative Critical thinking – a transversal competency in the context of modern education en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account