dc.contributor.author |
SARANCIUC-GORDEA, Liliana |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-10T08:00:00Z |
|
dc.date.available |
2021-02-10T08:00:00Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte metodologice de dezvoltare a competențelor sociale la lecțiile de Dezvoltare personală în clasele primare = Methodological aspects of development of social competences in lessons of Personal development in the primary classes. In: Revista de Stiinţe Socioumane. 2019. Nr. 2 (42). pp. 70-78. ISSN: 1857-0119 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1857-0119 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2431 |
|
dc.description |
Articolul dat elucidează aspectele teoretice, normative și metodologice de dezvoltare a competențelor sociale – competențe transversale/transdisciplinare la lecțiile de Dezvoltare personală în clasele primare (cl. I). |
en_US |
dc.description.abstract |
This article elucidates the theoretical, normative and methodological aspects of the development of social skills – transversal/transdisciplinary skills, in the lesson Personal development in primary school (class I). |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Socializarea personalității |
en_US |
dc.subject |
Competențe sociale |
en_US |
dc.subject |
Competenț-echeie/ transversale /transdisciplinare |
en_US |
dc.subject |
Educație socială |
en_US |
dc.subject |
Abilități sociale |
en_US |
dc.subject |
Socialization of personality |
en_US |
dc.subject |
Social skills |
en_US |
dc.subject |
Key skills/transversal/transdisciplinary |
en_US |
dc.subject |
Social education |
en_US |
dc.title |
Aspecte metodologice de dezvoltare a competențelor sociale la lecțiile de Dezvoltare personală în clasele primare |
en_US |
dc.title.alternative |
Methodological aspects of development of social competences in lessons of Personal development in the primary classes |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |