dc.contributor.author |
ГАЛУШКО, Елена |
|
dc.contributor.author |
РОПТАНОВА, Людмила |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-04T14:08:56Z |
|
dc.date.available |
2021-02-04T14:08:56Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
ГАЛУШКО, Елена, РОПТАНОВА, Людмила. Социолингвистическое исследование как способ оптимизации приемов обучения неродному языку. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 3. pp. 326-330. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-452-9 (Vol.3). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-452-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2395 |
|
dc.description.abstract |
Cunoașterea socioculturală este un factor care influențează studierea limbii ca limbă nonmaternă. Cercetarea lingvistică permite metodologilor să identifice modele de exprimare, compilând vocabularul activ al studenților. Articolul prezintă un studiu al „jucătorilor‖ tineri și seniori din regiunea Ulyanovsk. Materialul lingvistic (fraze fixe, cuvinte noi, creații ad-hoc, conform modelului derivațional productiv) corespunde limbii ruse autentice și extinde idea de limbă-țintă. Un asemenea sondaj poate deveni baza unei tehnici metodologice de actualitate în studierea unei limbi străine. |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Joc |
en_US |
dc.subject |
Sociolingvistică |
en_US |
dc.subject |
Motivație |
en_US |
dc.subject |
Comunicare |
en_US |
dc.subject |
Conturarea comunicării |
en_US |
dc.subject |
Metodologie |
en_US |
dc.title |
Социолингвистическое исследование как способ оптимизации приемов обучения неродному языку |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |