dc.contributor.author |
ЦЫМБАЛЮК, Елена |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-04T13:21:47Z |
|
dc.date.available |
2021-02-04T13:21:47Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
ЦЫМБАЛЮК, Елена. Принципы формирования межкультурной компетенции студентов-филологов посредством анализа художественного текста. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 3. pp. 301-305. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-452-9 (Vol.3). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-452-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2388 |
|
dc.description.abstract |
În procesul educației literare, analiza textului literar are un rol important pentru formarea competenței interculturale. Analiza literară a textului contribuie la consolidarea propriei identități naționale, cât și la dialogul intercultural. Textul iterar este un intermediar al cunoașterii culturii naționale a poporului și totodată poate influiența stabilirea factorului intercultural. Pentru formarea competenței interculturale prin intermediul analizei textului literar trebuie să ținem cont și de alți factori, și anume: principiul educației culturale, etnocultura, analiza modelelor contrastante, empatia, actualizarea cunoștințelor elevilor, interculturalitate. |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Competență interculturală |
en_US |
dc.subject |
Analiza textului |
en_US |
dc.subject |
Cultură |
en_US |
dc.subject |
Dialog intercultural |
en_US |
dc.subject |
Proces educativ |
en_US |
dc.title |
Принципы формирования межкультурной компетенции студентов-филологов посредством анализа художественного текста |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |