| dc.contributor.author | ДЕРКАЧ, Ірина | |
| dc.date.accessioned | 2021-02-03T09:59:02Z | |
| dc.date.available | 2021-02-03T09:59:02Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.citation | ДЕРКАЧ, Ірина. Концепуальні основи предмета «Історія, культура і традиції українського народу» як базової дисципліни в циклі соціально- гуманітарних наук. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 3. pp. 84-90. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-452-9 (Vol.3). | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-452-9 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2324 | |
| dc.description.abstract | În articol este studiat rolul obiectului „Istoria, cultura și tradițiile poporului ucrainean" în conservarea conștiinței naționale a etnicilor ucraineni, purtători ai codului genetic al propriei națiuni, al patrimoniului spiritual și cultural unic al acesteia, pentru a preveni pericolul de a fi considerați orfani în societatea polietnică a Republicii Moldova, pentru care este necesar de a fi utilizat material factologic interesant, completarea cu acesta a curriculumului din a. 2018. De asemenea, autorul ajunge la concluzia despre necesitatea formulării curriculumului pentru clasele gimnaziale. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” | en_US |
| dc.subject | Obiectul „Istoria, cultura și tradițiile poporului ucrainean" | en_US |
| dc.subject | Curriculum din a. 2018 | en_US |
| dc.subject | Modernizarea învățământului | en_US |
| dc.subject | Ucraineni vestiți din Republica Moldova | en_US |
| dc.subject | Curriculum pentru clase gimnaziale | en_US |
| dc.title | Концепуальні основи предмета «Історія, культура і традиції українського народу» як базової дисципліни в циклі соціально- гуманітарних наук | en_US |
| dc.type | Article | en_US |