dc.contributor.author |
AVORNICESĂ, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-30T13:18:53Z |
|
dc.date.available |
2021-01-30T13:18:53Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
AVORNICESĂ, Natalia. Implications didactiques du texte poétique en classe de FLE. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 184-189. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-453-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2267 |
|
dc.description.abstract |
În cadrul orelor de limbă franceză utlizarea textului poetic a evoluat de la simpla memorare la explorarea sa ca orice text în proză. Elaborarea unei secvenţe didactice bazată pe textul poetic implică respectarea anumitor principii metodologice. Aspectele tehnologice de bază în lucrul cu textul literar sunt utilizarea strategiilor şi metodelor relevante şi valide, corelarea aspectelor teoretice cu cele practice, alternarea diferitor genuri de text literar, succesiunea textului poetic cu alte materiale autentice. Aceste principii sunt respectate în activităţile pragmatice propuse în cercetare la textul poetic « La poupée ouverte » de Louis Ratisbonne. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Literatură |
en_US |
dc.subject |
Text poetic |
en_US |
dc.subject |
Didactica FLE |
en_US |
dc.subject |
Competenţe |
en_US |
dc.subject |
Activităţi lingvistice |
en_US |
dc.title |
Implications didactiques du texte poétique en classe de FLE |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |