REPOZITORIU UPSC

Implications didactiques du texte poétique en classe de FLE

Show simple item record

dc.contributor.author AVORNICESĂ, Natalia
dc.date.accessioned 2021-01-30T13:18:53Z
dc.date.available 2021-01-30T13:18:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation AVORNICESĂ, Natalia. Implications didactiques du texte poétique en classe de FLE. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 184-189. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-453-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2267
dc.description.abstract În cadrul orelor de limbă franceză utlizarea textului poetic a evoluat de la simpla memorare la explorarea sa ca orice text în proză. Elaborarea unei secvenţe didactice bazată pe textul poetic implică respectarea anumitor principii metodologice. Aspectele tehnologice de bază în lucrul cu textul literar sunt utilizarea strategiilor şi metodelor relevante şi valide, corelarea aspectelor teoretice cu cele practice, alternarea diferitor genuri de text literar, succesiunea textului poetic cu alte materiale autentice. Aceste principii sunt respectate în activităţile pragmatice propuse în cercetare la textul poetic « La poupée ouverte » de Louis Ratisbonne. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Literatură en_US
dc.subject Text poetic en_US
dc.subject Didactica FLE en_US
dc.subject Competenţe en_US
dc.subject Activităţi lingvistice en_US
dc.title Implications didactiques du texte poétique en classe de FLE en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account