REPOZITORIU UPSC

Incidental vocabulary acquisition through extensive reading: a review

Show simple item record

dc.contributor.author PETRICIUC, Lilia
dc.date.accessioned 2021-01-30T10:07:45Z
dc.date.available 2021-01-30T10:07:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation PETRICIUC, Lilia. Incidental vocabulary acquisition through extensive reading: a review. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 165-170. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-453-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2262
dc.description.abstract Articolul reprezintă o sinteză a câteva studii ce investighează asimilarea de vocabular prin intermediul lecturii în limba engleză. Trei tipuri de abordări în raport cu trei teorii privind asimilarea de vocabular (ipoteza lui Krashen despre lectură, ipoteza lui Schmidt despre atenţie, ipoteza lui Laufer şi Hustijn despre nivelul implicării în efectuarea de sarcini) sunt supuse examinării pentru a stabili care dintre acestea produce cele mai eficiente rezultate la nivel de producere: lectura, atenţie la formă, atenţie la forme. Meta-analiza acestor studii relevă că asimilarea de vocabular în limbă străină este direct proporţională cu nivelul de implicare în efectuarea de sarcini productive: atenţie la forme s-a dovedit a fi cea mai eficientă abordare, în corelare cu ipoteza lui Laufer şi Hustijn. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Lectură extensivă en_US
dc.subject Asimilare lexicală en_US
dc.title Incidental vocabulary acquisition through extensive reading: a review en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account