REPOZITORIU UPSC

The model and structural components of a translator’s professional competence

Show simple item record

dc.contributor.author GOLUBOVSCHI, Oxana
dc.date.accessioned 2021-01-30T09:59:38Z
dc.date.available 2021-01-30T09:59:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation GOLUBOVSCHI, Oxana. The model and structural components of a translator’s professional competence. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 159-164. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-453-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2261
dc.description.abstract Materialul prezentului articol, abordează o problemă semnificativă ce ţine de calitatea în educaţie, şi anume, dezvoltarea competenţelor profesionale ale traducătorilor, deci a competenţelor de traducere (CT). În acest sens, este sugerată tehnologia pedagogică pentru dezvoltarea competenţelor de traducere ale studenţilor-traducători, totodată sunt menţionate competenţele de traducere relevante profesiei de traducător. Lucrarea conţine o succintă descriere a modelului competenţelor de traducere şi a tehnologiei de dezvoltare a competenţelor de traducere ale studenţilor-traducători, la fel, în acest articol sunt menţionate şi unele succese obţinute ca rezultat a cercetării academice a problemei vizate. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Competenţe de traducere (CT) en_US
dc.subject Competenţa strategică en_US
dc.subject Competenţa comunicativă en_US
dc.subject Competenţa instrumental-profesională en_US
dc.subject Competenţa socio-culturală en_US
dc.subject Competenţe de traducere en_US
dc.title The model and structural components of a translator’s professional competence en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account