dc.contributor.author |
ŞCHIOPU, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-30T09:55:02Z |
|
dc.date.available |
2021-01-30T09:55:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
ŞCHIOPU, Lucia. The role of ict in student centered learning. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 155-159. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-453-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2260 |
|
dc.description.abstract |
Acest articol relevă aspectele pozitive şi negative ale utilizării tehnologiilor informaţionale şi de comunicare în predarea centrată pe elev. Învăţarea şi predarea cu ajutorul TIC este un domeniu în evoluţie rapidă pentru toţi actorii educaţionali: profesori, studenţi, cercetători şi părinţi. Formarea oportunităţilor variate de practică lingvistică folosind tehnologiile informaţionale şi de comunicare îmbunătăţeşte şi sporeşte încrederea în sine a elevilor. Subiecţii educaţionali îşi schimbă receptivitatea faţă de inovaţia tehnologică, adoptă o atitudine faţă de dispozitivul care le este mai convenabil şi care le oferă un acces mai liber la conţinut. Aspectele negative ale utilizării TIC în abordarea centrată pe elev sunt: crearea dependenţei de reţelele de socializare; reticenţa de a angaja efort cognitiv şi metacognitiv în procesul de învăţare cu ajutorul TIC; frustrarea şi confuzia în momentul conectării la variate instrumente online cu parole şi nume de utilizator cheltuind mai mult timp pentru probleme tehnice decât pentru implicarea în activităţi didactice. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Învăţare centrată pe elev |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii informaţionale şi de comunicare |
en_US |
dc.subject |
Responsabilitate academică |
en_US |
dc.title |
The role of ict in student centered learning |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |