REPOZITORIU UPSC

The role of ict in student centered learning

Show simple item record

dc.contributor.author ŞCHIOPU, Lucia
dc.date.accessioned 2021-01-30T09:55:02Z
dc.date.available 2021-01-30T09:55:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation ŞCHIOPU, Lucia. The role of ict in student centered learning. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 155-159. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-453-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2260
dc.description.abstract Acest articol relevă aspectele pozitive şi negative ale utilizării tehnologiilor informaţionale şi de comunicare în predarea centrată pe elev. Învăţarea şi predarea cu ajutorul TIC este un domeniu în evoluţie rapidă pentru toţi actorii educaţionali: profesori, studenţi, cercetători şi părinţi. Formarea oportunităţilor variate de practică lingvistică folosind tehnologiile informaţionale şi de comunicare îmbunătăţeşte şi sporeşte încrederea în sine a elevilor. Subiecţii educaţionali îşi schimbă receptivitatea faţă de inovaţia tehnologică, adoptă o atitudine faţă de dispozitivul care le este mai convenabil şi care le oferă un acces mai liber la conţinut. Aspectele negative ale utilizării TIC în abordarea centrată pe elev sunt: crearea dependenţei de reţelele de socializare; reticenţa de a angaja efort cognitiv şi metacognitiv în procesul de învăţare cu ajutorul TIC; frustrarea şi confuzia în momentul conectării la variate instrumente online cu parole şi nume de utilizator cheltuind mai mult timp pentru probleme tehnice decât pentru implicarea în activităţi didactice. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Învăţare centrată pe elev en_US
dc.subject Tehnologii informaţionale şi de comunicare en_US
dc.subject Responsabilitate academică en_US
dc.title The role of ict in student centered learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account