dc.contributor.author |
DENISOVA, Emilia |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-30T09:50:46Z |
|
dc.date.available |
2021-01-30T09:50:46Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
DENISOVA Emilia. Metodische aspecte der ausbildung von Deutschlehrer. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 152-155. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-453-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2259 |
|
dc.description.abstract |
Articolul dezvăluie aspectele practice şi psihologice ale pregătirii unui profesor de limba germană, pentru utilizarea tehnologiilor informaţionale moderne în şcoală. Utilizarea instrumentelor electronice moderne de informare: înregistrări video, casete audio, programe de instruire pe calculator în procesul de stăpânire a limbii germane activează acest proces, ajută la rezolvarea problemelor organizării activităţilor educaţionale. Programele stiintifice pe calculator ca formă de învăţare interactivă, sunt o formă specială pentru rezolvarea problemelor educaţionale. Efectul acestora este că elevii dezvoltă competenţe comunicative: capacitatea de a-şi depăşi complexele şi barierele în cursul învăţării limbii germane şi de a obţine satisfacţii din procesul de învăţare. |
en_US |
dc.language.iso |
de |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Strategii de învăţare |
en_US |
dc.subject |
Ritmul vorbirii |
en_US |
dc.subject |
Pregătire de examen |
en_US |
dc.subject |
Spontanietate |
en_US |
dc.subject |
Improvizare |
en_US |
dc.title |
Metodische aspecte der ausbildung von Deutschlehrer |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |