REPOZITORIU UPSC

Creating a communicative language teaching environment for improving students’ communicative competence

Show simple item record

dc.contributor.author MARDARI, Alina
dc.date.accessioned 2021-01-30T09:35:29Z
dc.date.available 2021-01-30T09:35:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Creating a communicative language teaching environment for improving students’ communicative competence. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 140-144. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-453-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2256
dc.description.abstract Predarea limbilor străine este o arhivă dinamică a învăţământului în care au fost sugerate un sir de modificări în timp. Abordarea comunicativă de predare a limbii (CLT) este considerată o noua eră în predarea limbilor străine. In ce măsură aceasta abordare este benefică în predarea limbi engleze, în contextul limbii enleze ca limba străine (EFL) încă ramane de satbilit. Acest articol este o încercare de a evalua fezabilitatea aplicării abordari CLT în contextual EFL; vor fi explorate caracteristicile abordării; vor fi analizate unele dintre studiile empirice predominante în vederea aplicării abordării CLT în contextul EFL; vor fi sugerate câteva remedii pentru a evita obstacolele in procesul de implimenare a acesteia în contextul EFL. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Predarea limbilor en_US
dc.subject Abordare comunicativă en_US
dc.subject Limba engleză en_US
dc.subject Predarea comunicativă a limbii (CLT) en_US
dc.title Creating a communicative language teaching environment for improving students’ communicative competence en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account