REPOZITORIU UPSC

Problem-based learning: benefits and challenges for learners in the esp classroom

Show simple item record

dc.contributor.author DUHLICHER, Olga
dc.date.accessioned 2021-01-30T09:25:56Z
dc.date.available 2021-01-30T09:25:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation DUHLICHER, Olga. Problem-based learning: benefits and challenges for learners in the esp classroom. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 132-136. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-453-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2254
dc.description.abstract Învăţarea bazată pe probleme (eng. problem-based learning) este un proces activ şi interactiv, care dezvoltă studenţilor o mentalitate activă de învăţare, ei fiind mai implicaţi în acest proces. Folosind învăţarea bazată pe probleme, studenţii îşi pot îmbunătăţi abilităţile de rezolvare a problemelor, abilităţile de cercetare, abilităţile de învăţare autodirijată şi abilităţile sociale. Învăţarea bazată pe probleme este eficientă pentru realizarea cursurilor de limbă engleză pentru studenţi prin faptul că este implicată interacţiunea dintre studenţi şi un efort de înţelegere comună a unei probleme, participanţii având un obiectiv comun şi responsabilităţi comune şi pentru că învăţarea este un proces activ în care elevii îşi pot construi sau reconstrui propriile reţele de cunoştinţe, într-un context dat de problemă. Acest articol îşi propune să studieze beneficiile, caracteristicile învăţării bazate pe probleme şi provocările în utilizarea PBL în clasele cu predarea limbii engleze de specialitate. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Învăţarea bazată pe probleme en_US
dc.subject Limba engleză pentru scopuri specifice en_US
dc.subject Predare en_US
dc.subject Abordare en_US
dc.subject Probleme en_US
dc.title Problem-based learning: benefits and challenges for learners in the esp classroom en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account