dc.contributor.author |
DUHLICHER, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-30T09:25:56Z |
|
dc.date.available |
2021-01-30T09:25:56Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
DUHLICHER, Olga. Problem-based learning: benefits and challenges for learners in the esp classroom. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 132-136. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-453-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2254 |
|
dc.description.abstract |
Învăţarea bazată pe probleme (eng. problem-based learning) este un proces activ şi interactiv, care dezvoltă studenţilor o mentalitate activă de învăţare, ei fiind mai implicaţi în acest proces. Folosind învăţarea bazată pe probleme, studenţii îşi pot îmbunătăţi abilităţile de rezolvare a problemelor, abilităţile de cercetare, abilităţile de învăţare autodirijată şi abilităţile sociale. Învăţarea bazată pe probleme este eficientă pentru realizarea cursurilor de limbă engleză pentru studenţi prin faptul că este implicată interacţiunea dintre studenţi şi un efort de înţelegere comună a unei probleme, participanţii având un obiectiv comun şi responsabilităţi comune şi pentru că învăţarea este un proces activ în care elevii îşi pot construi sau reconstrui propriile reţele de cunoştinţe, într-un context dat de problemă. Acest articol îşi propune să studieze beneficiile, caracteristicile învăţării bazate pe probleme şi provocările în utilizarea PBL în clasele cu predarea limbii engleze de specialitate. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Învăţarea bazată pe probleme |
en_US |
dc.subject |
Limba engleză pentru scopuri specifice |
en_US |
dc.subject |
Predare |
en_US |
dc.subject |
Abordare |
en_US |
dc.subject |
Probleme |
en_US |
dc.title |
Problem-based learning: benefits and challenges for learners in the esp classroom |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |