dc.contributor.author | TATARU, Nina | |
dc.contributor.author | PLESCENCO, Galina | |
dc.date.accessioned | 2021-01-29T15:08:58Z | |
dc.date.available | 2021-01-29T15:08:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | TATARU, Nina, PLESCENCO, Galina. Teaching reading fiction. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 87-91. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9975-46-453-6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2245 | |
dc.description.abstract | Lectura este unul dintre cele mai importante tipuri de activitate comunicativă şi cognitivă a studenţilor. Această activitate are drept scop extragerea informaţiilor dintr-un text fix scris. Lectura îndeplineşte diferite funcţii: serveşte la stăpânirea practică a unei limbi străine, este un mijloc de învăţare a unei limbi şi culturi, un mijloc de informare şi activitate educativă şi un mijloc de autoeducare. După cum se ştie, citirea contribuie la dezvoltarea altor tipuri de activităţi de comunicare. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” | en_US |
dc.subject | Ficţiune | en_US |
dc.subject | Naraţiune | en_US |
dc.subject | Tehnici de caracterizare | en_US |
dc.subject | Abordarea textului | en_US |
dc.title | Teaching reading fiction | en_US |
dc.type | Article | en_US |