dc.contributor.author |
RUGA, Ecaterina |
|
dc.contributor.author |
COVALIOVA, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-29T14:46:15Z |
|
dc.date.available |
2021-01-29T14:46:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
RUGA, Ecaterina, COVALIOVA, Olga. The impact of conscious emotional states on language learning. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 73-77. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-453-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2241 |
|
dc.description.abstract |
Fiecare emoţie a evoluat pe parcursul civilizaţiilor pentru a ne ţine în siguranţă, pentru a ne ajuta să supravieţuim. Ne aflăm în permanenţă traversaţi de emoţii negative – frică, anxietate, tristeţe, furie, agresivitate, jelozie, ruşine etc. Savanţii Ekman, Plutchik şi Humaine au propus diferite metode de clasificare a emoţiilor. Studiul propus identifică, analizează şi clasifică emoţiile negative care au apărut în urma Brexit-ului. Se sugerează tehnici, strategii de gestionare a emoţiilor, cu toate că şi emoţiile neplacute sunt îndreptăţite. Prin inteligenţa limbajului se sublimă emoţiile negative. Grija pentru calitatea limbajului se află pe seama lingviştilor, jurnaliştilor, bloggerilor etc. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Adjudecare |
en_US |
dc.subject |
Atitudine intelectuală subtilă |
en_US |
dc.subject |
Creşterea calităţii limbajului |
en_US |
dc.subject |
Categoriile emoţiilor negative |
en_US |
dc.title |
The impact of conscious emotional states on language learning |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |