REPOZITORIU UPSC

Una visione costitutiva della glottodidattica-l’amicizia tra la scienza del linguaggio e l’educazione plurilingue

Show simple item record

dc.contributor.author BORDEI, Irina
dc.date.accessioned 2021-01-29T13:37:08Z
dc.date.available 2021-01-29T13:37:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation BORDEI, Irina. Una visione costitutiva della glottodidattica-l’amicizia tra la scienza del linguaggio e l’educazione plurilingue. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 37-41. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-453-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2235
dc.description.abstract Acest articol abordează o viziune constitutivă a glotodidacticii împreună cu ştiinţa limbilor şi educaţia plurilingvistică. Prin urmare, se va încerca definirea termenilor de referinţă didactici şi lingvistici, care ar putea duce la dezvoltări interesante pe viitor. Aruncând o privire la ştiinţele cu care glotodidactica are o strânsă legătură, nu putem să nu observăm că fiecare dintre ele a urmat o cale de specializare constitutivă. Această cercetare s-a bazat, în esenţă, pe analiza a două domenii (didactica şi educaţia lingvistică) în care este necesară întotdeauna o reflecţie privind limbajul empiric sau conceptualizarea predării interculturale. en_US
dc.language.iso it en_US
dc.subject Glotodidactica en_US
dc.subject Știinţa limbajului en_US
dc.subject Educaţie plurilingvistică en_US
dc.subject Predare eficientă en_US
dc.title Una visione costitutiva della glottodidattica-l’amicizia tra la scienza del linguaggio e l’educazione plurilingue en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account