dc.contributor.author |
BORDEI, Irina |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-29T13:37:08Z |
|
dc.date.available |
2021-01-29T13:37:08Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
BORDEI, Irina. Una visione costitutiva della glottodidattica-l’amicizia tra la scienza del linguaggio e l’educazione plurilingue. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 37-41. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-453-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2235 |
|
dc.description.abstract |
Acest articol abordează o viziune constitutivă a glotodidacticii împreună cu ştiinţa limbilor şi educaţia plurilingvistică. Prin urmare, se va încerca definirea termenilor de referinţă didactici şi lingvistici, care ar putea duce la dezvoltări interesante pe viitor. Aruncând o privire la ştiinţele cu care glotodidactica are o strânsă legătură, nu putem să nu observăm că fiecare dintre ele a urmat o cale de specializare constitutivă. Această cercetare s-a bazat, în esenţă, pe analiza a două domenii (didactica şi educaţia lingvistică) în care este necesară întotdeauna o reflecţie privind limbajul empiric sau conceptualizarea predării interculturale. |
en_US |
dc.language.iso |
it |
en_US |
dc.subject |
Glotodidactica |
en_US |
dc.subject |
Știinţa limbajului |
en_US |
dc.subject |
Educaţie plurilingvistică |
en_US |
dc.subject |
Predare eficientă |
en_US |
dc.title |
Una visione costitutiva della glottodidattica-l’amicizia tra la scienza del linguaggio e l’educazione plurilingue |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |