REPOZITORIU UPSC

La démarche réflexive: un nouveau paradigme pour la pédagogie universitaire

Show simple item record

dc.contributor.author GUZUN, Maria
dc.date.accessioned 2021-01-29T13:13:52Z
dc.date.available 2021-01-29T13:13:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation GUZUN, Maria. La démarche réflexive: un nouveau paradigme pour la pédagogie universitaire. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 4. pp. 25-29. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-453-6 (Vol.4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-453-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2232
dc.description.abstract Abordarea reflexivă ocupă un loc important în Curricumulul Naţional 2019, conceput cu scopul de a orienta predarea/învăţarea limbilor străine în aspect cognitiv, metacognitiv, reflexiv şi acţional. Aspectul reflexiv impune pedagogului să ţină cont de experienţele sale anterioare pentru a-i permite modificarea calităţii experienţelor ulterioare. Profesorul va aplica în predare metode şi strategii, care îi vor ajuta pe studenţi să chibzuiască în situaţiile didactice propuse, bazate pe rezolvare de probleme. David Colb, unul din fondatorii curentului practicii reflexive, a prezentat un model de dezvoltare a gândirii critice în predarea limbilor străine. Noi am adaptat aceste model pentru ciclul universitar, care va fi util în procesul analizei textuale. Etapele propuse din acest model vor ajuta studenţii să utilizeze acelaşi mod operaţional de analiză a unei situaţii-problemă, atât în clasă, cât şi în lucrul autonom. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Abordare reflexivă en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject FLE en_US
dc.subject Curriculum Naţional 2019 en_US
dc.title La démarche réflexive: un nouveau paradigme pour la pédagogie universitaire en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account