REPOZITORIU UPSC

Abordarea integrată a procesului de învățare a limbii române ca limba maternă în instituțiile de educație timpurie

Show simple item record

dc.contributor.author MUTCOGLO, Galina
dc.date.accessioned 2021-01-18T12:31:54Z
dc.date.available 2021-01-18T12:31:54Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation MUTCOGLO, Galina. Abordarea integrată a procesului de învățare a limbii române ca limba maternă în instituțiile de educație timpurie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 2. pp. 378-382. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-451-2 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-451-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2201
dc.description.abstract The integrated learning of the mother tongue/foreign language (romanian language) in early education contributes to the positive awareness of the child as a person. The approach of integrated learning of the mother tongue / foreign language (romanian language) can be regarded as a methodology. Integrated learning represents a balance between language and content in learning activities. The essence of learning is not to focus on content or language, but to combine them harmoniously. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject integrated learning en_US
dc.subject integrated teaching en_US
dc.subject language en_US
dc.subject integrated activity en_US
dc.title Abordarea integrată a procesului de învățare a limbii române ca limba maternă în instituțiile de educație timpurie en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account