dc.contributor.author |
MUTCOGLO, Galina |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-18T12:31:54Z |
|
dc.date.available |
2021-01-18T12:31:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
MUTCOGLO, Galina. Abordarea integrată a procesului de învățare a limbii române ca limba maternă în instituțiile de educație timpurie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 2. pp. 378-382. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-451-2 (Vol.2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-451-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2201 |
|
dc.description.abstract |
The integrated learning of the mother tongue/foreign language (romanian language) in early education contributes to the positive awareness of the child as a person. The approach of integrated learning of the mother tongue / foreign language (romanian language) can be regarded as a methodology. Integrated learning represents a balance between language and content in learning activities. The essence of learning is not to focus on content or language, but to combine them harmoniously. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Integrated learning |
en_US |
dc.subject |
Integrated teaching |
en_US |
dc.subject |
Language |
en_US |
dc.subject |
Integrated activity |
en_US |
dc.title |
Abordarea integrată a procesului de învățare a limbii române ca limba maternă în instituțiile de educație timpurie |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |