REPOZITORIU UPSC

Rolul parteneriatului școală-familie în managementul temelor pentru acasă la nivelul primar de învățământ

Show simple item record

dc.contributor.author SARANCIUC-GORDEA, Liliana
dc.date.accessioned 2021-01-15T09:54:12Z
dc.date.available 2021-01-15T09:54:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Rolul parteneriatului școală-familie în managementul temelor pentru acasă la nivelul primar de învățământ. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 2. pp. 335-341. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-451-2 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-451-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2148
dc.description.abstract This article elucidates the theoretical, normative and methodological achievement of school-family partnership in the management of homework to primary education. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Partnership sake of learning en_US
dc.subject Forms of collaboration with the family en_US
dc.subject Homework en_US
dc.subject Educational management en_US
dc.subject Self-development en_US
dc.title Rolul parteneriatului școală-familie în managementul temelor pentru acasă la nivelul primar de învățământ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account