dc.contributor.author |
SARANCIUC-GORDEA, Liliana |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-15T09:54:12Z |
|
dc.date.available |
2021-01-15T09:54:12Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Rolul parteneriatului școală-familie în managementul temelor pentru acasă la nivelul primar de învățământ. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 2. pp. 335-341. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-451-2 (Vol.2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-451-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2148 |
|
dc.description.abstract |
This article elucidates the theoretical, normative and methodological achievement of school-family partnership in the management of homework to primary education. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Partnership sake of learning |
en_US |
dc.subject |
Forms of collaboration with the family |
en_US |
dc.subject |
Homework |
en_US |
dc.subject |
Educational management |
en_US |
dc.subject |
Self-development |
en_US |
dc.title |
Rolul parteneriatului școală-familie în managementul temelor pentru acasă la nivelul primar de învățământ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |