REPOZITORIU UPSC

Aspecte teoretice și practici de valorificare a educației STEAM la nivelul primar de învățământ

Show simple item record

dc.contributor.author DUBINEANSCHI, Tatiana
dc.date.accessioned 2021-01-15T09:04:37Z
dc.date.available 2021-01-15T09:04:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation DUBINEANSCHI, Tatiana. Aspecte teoretice și practici de valorificare a educației STEAM la nivelul primar de învățământ. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 2. pp. 315-319. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-451-2 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-451-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2144
dc.description.abstract In this article are highlighted the following ideas from the international educational experience with reference to the need and practice of implementing. Is also presented, at the level of educational policy documents, the framework of implementation of STEAM education at the primary in the Republic of Moldova. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject STEAM education en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Transdisciplinary en_US
dc.subject Educational experience en_US
dc.title Aspecte teoretice și practici de valorificare a educației STEAM la nivelul primar de învățământ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account