REPOZITORIU UPSC

The educational system: from performance and competence to images and community perception

Show simple item record

dc.contributor.author CHIRIMBU, Sebastian Cristian
dc.contributor.author SADOVEI, Larisa
dc.date.accessioned 2021-01-14T12:50:17Z
dc.date.available 2021-01-14T12:50:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation CHIRIMBU, Sebastian Cristian, SADOVEI, Larisa. The educational system: from performance and competence to images and community perception. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă", Chișinău, 2020, Vol. 2. pp. 266-273. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-451-2 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-451-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2128
dc.description.abstract Reconfigurarea educației din România a readus în discuție întrebӑri precum: de ce avem educație, pentru cine facem educație, rӑmȃnem la educația tradiționalӑ sau o acceptӑm pe cea din mediul online, cine decide și ce decide, cȃt de bune sunt aceste decizii și cȃt de rapid trebuie sӑ fie implementate. Așteptările în privința actului educativ desfășurat în școli și tipului de management s-au multiplicat, școala devenind un spațiu de educație permanentă atât pentru elevi, cât și pentru adulți, cu un act educativ ce se întâmplă nu doar în spațiul școlii, ci și în exteriorul lui, tipul de educație oferit trebuie să îmbine formalul cu non-formalul, metodele clasice cu metode participative, de tip experiential. „Performanţa” a fost dintodeauna un concept controversat şi o realitate dorită. În ciuda dificultăţilor legate de exactitatea definirii, performanţa este un criteriu extrem de important care se relaţionează cu rezultatele organizaţionale şi cu succesul organizaţiei în toate domeniile, căci toate organizaţiile şi personele vizează un nivel ridicat al performanţei. Experienţa pozitivă acumulată pe parcursul ultimilor ani în formarea managerilor şcolari a confirmat nevoia accentuării dezvoltării de abilităţi necesare pentru sporirea eficacităţii, sporirea eficienţei pentru realizarea obiectivelor organizaţiei şi corelarea conceptelor de performanțӑ – competențӑ – imagine instituționalӑ. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Performanță en_US
dc.subject Mediu online en_US
dc.subject Eficacitate en_US
dc.subject Abilități en_US
dc.subject Educație permanentă en_US
dc.title The educational system: from performance and competence to images and community perception en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account