REPOZITORIU UPSC

Relația dintre imaginea de sine a părinților și stilul educațional

Show simple item record

dc.contributor.author PERJAN, Carolina
dc.date.accessioned 2020-12-21T14:59:28Z
dc.date.available 2020-12-21T14:59:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation PERJAN, Carolina. Relația dintre imaginea de sine a părinților și stilul educațional. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: conf. șt. intern. aniversară “80 de ani ai Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chişinău”; 8-9 octombrie, 2020, Seria 22; Tipogr. UPS "Ion Creangă",Chișinău, 2020, Vol. 1. pp. 16-18. ISBN 978-9975-46-449-9. ISBN 978-9975-46-450-5 (Vol.1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-450-5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2025
dc.description.abstract This article outlines an experimental research the purpose of which is to highlight the relationship between the self-image of the parents and their educational style. Also, the defective educational styles of parents are clarified and clasiffied based on the type of self-image (inadequate self-image and low selfesteem). The effects on the development of the preadolescent personality following the defective parental educational style are also analysed. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Self-image en_US
dc.subject Preadolescent en_US
dc.subject Educational style en_US
dc.title Relația dintre imaginea de sine a părinților și stilul educațional en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account