dc.contributor.author |
SARANCIUC-GORDEA, Liliana |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-16T08:37:34Z |
|
dc.date.available |
2020-12-16T08:37:34Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Istoria pedagogiei: Suport de curs. Facultatea: Științe ale educației și Informatică. Catedra: Pedagogia învăţământului primar. Chisinau, 2019. 199 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2017 |
|
dc.description.abstract |
Disciplina de specialitate Istoria pedagogiei cuprinde un pachet de 9 unităţi delimitate în consens cu Profilul calificării și Concepția formării specialistului. Temele cuprind probleme ce ţin de înțelegerea etapelor de evoluție a pedagogiei ca știință în vizorul paradigmelor educaționale prin prisma cărora studenții vor fi orientați către construirea experienţelor de învăţare, cu centrarea pe învăţarea de tip cognitiv-constructivistă, cu raportarea prioritară la formarea capacităţilor cognitive, a competenţelor și a dimensiunii motivaţional-atitudinale. Totodată, disciplina contribuie la formarea sistemului de competenţe profesionale care permite absolvenţilor să activeze ca specialişti în pedagogia învăţământului primar, în condiţii de competitivitate pe piaţa muncii, la nivelul standardelor şi tendinţelor naţionale şi intenaţionale. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Istoria pedagogiei |
en_US |
dc.subject |
Educația în antichitate |
en_US |
dc.subject |
Educația în evul mediu |
en_US |
dc.subject |
Educația și instruirea în evul mediu |
en_US |
dc.subject |
Pedagogia modernă |
en_US |
dc.subject |
Pedagogia epocii postmoderne |
en_US |
dc.title |
Istoria pedagogiei: Suport de curs |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |