REPOZITORIU UPSC

Managementul formării continue a cadrelor didactice în baza sistemului informaţional

Show simple item record

dc.contributor.author ȚAP, Elena
dc.date.accessioned 2020-12-07T09:07:52Z
dc.date.available 2020-12-07T09:07:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation ȚAP, Elena. Managementul formării continue a cadrelor didactice în baza sistemului informaţional. Univ. Ped. de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Tipogr. UPS "Ion Creangă", Univ. Ped. de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Tipogr. UPS "Ion Creangă", 2018. 204p. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-346-1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2009
dc.description.abstract Gestionarea sistemului informațional managerial (SIM) solicită un șir de competențe profesionale de care trebuie să dea dovadă conducătorii instituțiilor de învățământ: competențe manageriale, competențe sociale, competențe digitale etc. Creșterea nivelului competențelor profesionale ale conducătorilor instituțiilor de învățământ prezintă o dezvoltare continuă etapizată, parcursă în procesul activității profesionale, rezultatul căreia este formarea experienței profesionale. Trebuie luate în calcul toate componentele acestui proces: atât competențele pe care le are managerul la debutul carierei sale, cât și cele formate pe parcursul activității manageriale, dobândite prin diverse activități de formare continuă, realizate în cadrul programelor de formare la nivel local și național, inclusiv, a competențelor de utilizare a TIC în procesul de conducere a unității școlare. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Formare continuă a cadrelor didactice en_US
dc.subject Sisteme informaționale manageriale en_US
dc.subject Cadre didactice en_US
dc.title Managementul formării continue a cadrelor didactice în baza sistemului informaţional en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account