REPOZITORIU UPSC

Managementul organizational al managerului școlar din perspectiva calității educației

Show simple item record

dc.contributor.author ȚAP, Elena
dc.date.accessioned 2020-12-02T15:31:47Z
dc.date.available 2020-12-02T15:31:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation ȚAP, Elena. Managementul organizational al managerului școlar din perspectiva calității educației / Perspective de dezvoltare a competențelor manageriale a conducătorilor instituțiilor de învățământ general. Catedra Management educațional, Facultatea Formare Continuă UPS ”I. Creangă”. 2019. 53 p. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2006
dc.description.abstract Existența unui personal motivat, dedicat activității profesionale și orientat spre realizarea misiunii instituției reprezintă unul din factorii de succes în asigurarea performanței optime individuale și organizaționale. Astfel, motivarea personalului reprezintă una din provocările-cheie ale conducătorilor/managerilor de toate nivelurile. Noile abordări şi tendinţe, care se manifestă în managementul modern, au ca principiu de bază crearea și aplicarea unui nou sistem de motivare a personalului, orientat spre alinierea obiectivelor profesionale ale angajaților cu cele organizaționale, în vederea asigurării performanței optime la nivel de instituție. Or, orice profesor interesat de schimbare şi dezvoltare poate fi lider, fără deosebire daca are sau nu o funcție ierarhică. Succesul unei instituții, nivelul de performanță și competitivitate, capacitatea acesteia de a face față cerințelor și necesităților beneficiarilor săi pornesc de la premisa că oamenii reprezintă bunul cel mai de preț – cel mai important atu. Astfel, indiferent de domeniul de activitate al instituției, resursele umane reprezintă singurele resurse capabile de a genera alte resurse. Iar resursele umane reprezintă însăşi instituția, deoarece fără prezenţa efectivă a oamenilor, care ştiu ce, când şi cum trebuie făcut, este imposibil ca organizaţia să-şi atingă obiectivele. Cunoașterea și înțelegerea funcțiilor managementului în mod aprofundat constituie o premisă majoră pentru descifrarea conținutului științei și practicii riguroase a managementului, pentru însușirea și utilizarea eficientă a sistemelor, metodelor, tehnicilor, procedurilor și modalităților ce-i sunt proprii. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Cultura calității en_US
dc.subject Manager școlar en_US
dc.subject Management educațional en_US
dc.title Managementul organizational al managerului școlar din perspectiva calității educației en_US
dc.title.alternative Perspective de dezvoltare a competențelor manageriale a conducătorilor instituțiilor de învățământ general en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account