REPOZITORIU UPSC

Marketing educațional în instituția școlară

Show simple item record

dc.contributor.author ȚAP, Elena
dc.date.accessioned 2020-12-02T14:57:46Z
dc.date.available 2020-12-02T14:57:46Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation ȚAP, Elena. Marketing educațional în instituția școlară / Perspective de dezvoltare a comptenețleor manageriale a conducătorilor instituțiilor de învățămnțnt general. Catedra Mnagement educațional, Facultatea Formare Continuă UPS ”I. Creangă”. 2018. 37 p. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2005
dc.description.abstract Învăţământul ca domeniu prioritar al vieţii sociale, ca ,,întreprindere” de lungă durată, de care depinde formarea celui mai important factor al naţiunii – omul pregătit prin studii, forţă de muncă şi specialişti – nu se poate şi nici nu trebuie să-şi permită să aibă eşecuri. Conducerea competentă şi eficientă a învăţământului, atât la nivelul sistemului, cât şi al instituţiei de învăţământ necesită fundamentarea ei ştiinţifică. La baza acestei fundamentări stă ştiinţa conducerii învăţământului sau managementul educaţional. Funcţia de conducător (manager) al învăţământului este o profesie şi ca orice profesie, trebuie învăţată. Managementul întruneşte condiţiile unei profesiuni pentru că necesită o pregătire, urmăreşte obţinerea unor rezultate, prin eforturi comune, solicită participarea continuă. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”
dc.subject Management educațional en_US
dc.subject Cercetare de marketing en_US
dc.subject Marketing social en_US
dc.subject Marketing educațional en_US
dc.title Marketing educațional în instituția școlară en_US
dc.title.alternative Perspective de dezvoltare a comptenețleor manageriale a conducătorilor instituțiilor de învățămnțnt general en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account