dc.contributor.author |
ȚAP, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-02T14:57:46Z |
|
dc.date.available |
2020-12-02T14:57:46Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
ȚAP, Elena. Marketing educațional în instituția școlară / Perspective de dezvoltare a comptenețleor manageriale a conducătorilor instituțiilor de învățămnțnt general. Catedra Mnagement educațional, Facultatea Formare Continuă UPS ”I. Creangă”. 2018. 37 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2005 |
|
dc.description.abstract |
Învăţământul ca domeniu prioritar al vieţii sociale, ca ,,întreprindere” de lungă durată, de care depinde formarea celui mai important factor al naţiunii – omul pregătit prin studii, forţă de muncă şi specialişti – nu se poate şi nici nu trebuie să-şi permită să aibă eşecuri. Conducerea competentă şi eficientă a învăţământului, atât la nivelul sistemului, cât şi al instituţiei de învăţământ necesită fundamentarea ei ştiinţifică. La baza acestei fundamentări stă ştiinţa conducerii învăţământului sau managementul educaţional. Funcţia de conducător (manager) al învăţământului este o profesie şi ca orice profesie, trebuie învăţată. Managementul întruneşte condiţiile unei profesiuni pentru că necesită o pregătire, urmăreşte obţinerea unor rezultate, prin eforturi comune, solicită participarea continuă. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
|
dc.subject |
Management educațional |
en_US |
dc.subject |
Cercetare de marketing |
en_US |
dc.subject |
Marketing social |
en_US |
dc.subject |
Marketing educațional |
en_US |
dc.title |
Marketing educațional în instituția școlară |
en_US |
dc.title.alternative |
Perspective de dezvoltare a comptenețleor manageriale a conducătorilor instituțiilor de învățămnțnt general |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |