dc.contributor.author |
PEREU, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-26T17:44:18Z |
|
dc.date.available |
2020-10-26T17:44:18Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
PEREU Tatiana. Fundamente pedagogice ale formării eficienței personale la membrii adulți ai familiei: 531.01 – Teoria generală a educației: tz. doct. în științe ale educației. Cond. şt. CUZNEȚOV Larisa. Chişinău, 2020. 160 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1985 |
|
dc.description.abstract |
Scopul cercetării constă în conceptualizarea, elaborarea și validarea fundamentelor pedagogice ale formării eficienței personale la membrii adulți ai familiei în ipostaza de părinți, prin intermediul consilierii psihopedagogice.
Obiectivele cercetării: examinarea și interpretarea epistemologică a evoluției conceptului și fenomenului de eficiență personală; determinarea caracteristicilor definitorii ale eficienței personale; identificarea condițiilor psihopedagogice de formare și promovare a eficienței personale a adulților în cadrul familiei; stabilirea criteriilor și a indicatorilor eficienței personale a membrilor adulți ai familiei; elaborarea fundamentelor teoretico-aplicative și structurarea lor în Modelul pedagogic de formare a eficienței personale la membrii adulți ai familiei; elaborarea Programului de consiliere parentală pentru dezvoltarea EP; experimentarea Modelului pedagogic de formare a eficienței personale la membrii adulți ai familiei. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Eficiența personală |
en_US |
dc.subject |
Consilierea familiei |
en_US |
dc.subject |
Consilierea elevilor |
en_US |
dc.subject |
Tipologii ale personalității |
en_US |
dc.subject |
Condiții psihopedagogice |
en_US |
dc.subject |
Competență parentală |
en_US |
dc.title |
Fundamente pedagogice ale formării eficienței personale la membrii adulți ai familiei |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |