REPOZITORIU UPSC

Ein überblick über wissenschaftliches arbeiten mit schwerpunkt auf abstract, bericht und bibliografie

Show simple item record

dc.contributor.author TIOSA, Iuliana
dc.date.accessioned 2020-02-10T13:26:30Z
dc.date.available 2020-02-10T13:26:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation TIOSA, Iuliana. Ein überblick über wissenschaftliches arbeiten mit schwerpunkt auf abstract, bericht und bibliografie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.4 (seria 21), p. 217-224. Bibliogr.- 8 titl. ISBN 978-9975-3370-1-4. ISBN 978-9975-3370-5-2 (Vol.4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-3370-5-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1866
dc.description.abstract Articolul dat cercetează scrierea academică și debutează cu definirea acestui concept. În acest context, se scoate în evidență complexitatea scrierii academice. Tipurile de texte realizabile și importante la universitățile pedagogice sunt: rezumat, raport, bibliografie, discurs, comentariu, agendă, eseu, compunere, articol, expozeu, studiu de caz, glosar, lucrare pentru acasă, protocol, referat, recenzie. Obiectivul major al articolului este de a cerceta rezumatul, raportul și bibliografia și de a elucida următoarele întrebări: Care sunt caracteristicile acestor tipuri de texte? Care sunt posibilitățile și domeniile de utilizare? La ce trebuie să atragem atenția? Articolul oferă anumite informații, repere și sfaturi referitor la aceste trei tipuri de texte. en_US
dc.language.iso de en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Scrierea academică--limba germană en_US
dc.subject Limba germană--texte academice en_US
dc.title Ein überblick über wissenschaftliches arbeiten mit schwerpunkt auf abstract, bericht und bibliografie en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account