dc.contributor.author |
DENISOV, Emilia |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-10T13:19:53Z |
|
dc.date.available |
2020-02-10T13:19:53Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
DENISOV, Emilia. Entwicklung der kommunikativen kompetenz durch unterrichtsspiele. Ratschläge für das schulpraktikum. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.4 (seria 21), p. 212-217. ISBN 978-9975-3370-1-4. ISBN 978-9975-3370-5-2 (Vol.4). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-3370-5-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1865 |
|
dc.description.abstract |
Didactica comunicativă înseamnă că în centrul învăţării limbilor străine trebuie să fie nu doar cunoştinţele teoretice a limbii, ci şi abilităţile comunicative, adică abilităţile de a pune în practică limba studiată în situaţii concrete. Aceste situaţii îi orientează pe cei ce studiază o limbă străină spre dezvoltarea competenţelor comunicative. Pentru aceasta există o varietate de alegeri de metode, tehnici şi surse. Dar cea mai efectivă metodă de motivare şi activare a celor ce învaţă limba germană se consideră jocul. În articol se atrage atenţia profesorului la alegerea minuţioasă a temelor şi metodelor utilizate în timpul lecţiei în procesul plănuirii unui joc, se oferă clasificarea jocurilor, tipologia acestora, se explică fazele: ,,înainte de joc, în timpul jocului şi după realizarea jocului" şi se recomandă anumite structuri a lecţiilor în practică. |
en_US |
dc.language.iso |
de |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Limba germană |
en_US |
dc.subject |
Didactica comunicativă-- limba germană |
en_US |
dc.title |
Entwicklung der kommunikativen kompetenz durch unterrichtsspiele. Ratschläge für das schulpraktikum |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |