dc.contributor.author |
TATARU, Nina |
|
dc.contributor.author |
PLESCENCO, Galina |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-10T12:33:05Z |
|
dc.date.available |
2020-02-10T12:33:05Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
TATARU, Nina, PLESCENCO, Galina. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.4 (seria 21), p. 188-195. Bibliogr.- 6 titl. ISBN 978-9975-3370-1-4. ISBN 978-9975-3370-5-2 (Vol.4). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-3370-5-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1861 |
|
dc.description.abstract |
În acest articol autorii oferă metode de predare din perspectiva înțelegerii textului literar si poeziei. Limbajul poetic contribue la insusirea gramaticii, semanticii, foneticii și la dezvoltarea imaginației în limba engleză. Primul palier al unei posibile chei de lectură impune operarea unor distincții terminologice, în completarea cărora clasificarea formelor poeziei reflectă ipostazele variate ale alcătuirii acestor poeme. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Language of poetry |
en_US |
dc.subject |
Poetry |
en_US |
dc.title |
Exploring the language of poetry |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |