dc.contributor.author |
SAGOIAN, Eraneac |
|
dc.contributor.author |
SAGOYAN, Agunik |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-10T12:19:42Z |
|
dc.date.available |
2020-02-10T12:19:42Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
SAGOIAN, Eraneac, SAGOYAN, Agunik. Ways of presentig the meaning of new items at the pre-intermediate level. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.4 (seria 21), p. 179-183. Bibliogr.- 4 titl. ISBN 978-9975-3370-1-4. ISBN 978-9975-3370-5-2 (Vol.4). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-3370-5-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1859 |
|
dc.description.abstract |
Articolul abordează importanţa predării vocabularului şi a tehnicilor inovatoare de prezentare a sensului elementelor noi la nivel intermediar. Nevoia din ce în ce mai mare de limba engleză a creat o cerere imensă de învăţare a limbii engleze în întreaga lume.
În prezent, milioane de oameni doresc să-şi îmbunătăţească nivelul de limba engleză, iar oportunităţile de învăţare a limbii engleze sunt oferite în multe moduri diferite. Cu sute de mii de cuvinte în limba engleză, predarea vocabularului poate părea o perspectivă ce
intimidează. Prin urmare, învăţarea vocabularului este o parte importantă a procesului de dezvoltare a elevilor. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
|
dc.subject |
English--Pre-intermediate level |
en_US |
dc.subject |
Pre-intermediate level--English vocabulary |
en_US |
dc.subject |
English grammar |
en_US |
dc.title |
Ways of presentig the meaning of new items at the pre-intermediate level |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |