dc.contributor.author |
BALTAG, Veronica |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-10T11:37:49Z |
|
dc.date.available |
2020-02-10T11:37:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
BALTAG, Veronica. Integrating indigenous cultures into English language teaching. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.4 (seria 21), p. 159-170. Bibliogr.- 9 titl. ISBN 978-9975-3370-1-4. ISBN 978-9975-3370-5-2 (Vol.4).` |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-3370-5-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1856 |
|
dc.description.abstract |
În articol se discută importanţa culturii tradițiilor și
obiceiurilor studentului în procesul de învățare a limbii engleze.
Totodată, profesorul trebuie să respecte drepturile studenţilor şi să
dea dovadă de toleranţă în procesul de instruire. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
English language teaching |
en_US |
dc.subject |
Indigenous cultures |
en_US |
dc.subject |
Indigenous languages |
en_US |
dc.title |
Integrating indigenous cultures into English language teaching |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |