dc.contributor.author |
ȘCHIOPU, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-04T10:13:03Z |
|
dc.date.available |
2020-02-04T10:13:03Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
ȘCHIOPU, Lucia. A reflective approach to teaching english as an international language. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.4 (seria 21), p. 145-149. Bibliogr.- 9 titl. ISBN 978-9975-3370-1-4. ISBN 978-9975-3370-5-2 (Vol.4). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-3370-5-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1853 |
|
dc.description.abstract |
Limba Engleză este o limbă internațională care are un număr mare de vorbitori nativi. O limbă atinge un statut global atunci când este abordată ca o limbă care joacă un rol special recunoscut în fiecare țară. În acest articol se subliniază trei cercuri concentrice: 1. Cercul Interior (limba engleză este limbă primară), 2. Cercul exterior (limba engleză este a doua limbă într-o țară multilingvă), 3. Cercul de extindere (Limba engleză este studiată ca o limbă străină și nu are statut administrativ special). În articol se accentuează termenul imperialism lingvistic, ceea ce înseamnă că dominația limbii engleze este susținută și menținută de instituirea și reconstituirea continuă a inegalităților structurale și culturale dintre limba engleză și alte limbi. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Teaching English |
en_US |
dc.subject |
Learning English |
en_US |
dc.subject |
Foreign language--English |
en_US |
dc.title |
A reflective approach to teaching english as an international language |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |