REPOZITORIU UPSC

A reflective approach to teaching english as an international language

Show simple item record

dc.contributor.author ȘCHIOPU, Lucia
dc.date.accessioned 2020-02-04T10:13:03Z
dc.date.available 2020-02-04T10:13:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation ȘCHIOPU, Lucia. A reflective approach to teaching english as an international language. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.4 (seria 21), p. 145-149. Bibliogr.- 9 titl. ISBN 978-9975-3370-1-4. ISBN 978-9975-3370-5-2 (Vol.4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-3370-5-2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1853
dc.description.abstract Limba Engleză este o limbă internațională care are un număr mare de vorbitori nativi. O limbă atinge un statut global atunci când este abordată ca o limbă care joacă un rol special recunoscut în fiecare țară. În acest articol se subliniază trei cercuri concentrice: 1. Cercul Interior (limba engleză este limbă primară), 2. Cercul exterior (limba engleză este a doua limbă într-o țară multilingvă), 3. Cercul de extindere (Limba engleză este studiată ca o limbă străină și nu are statut administrativ special). În articol se accentuează termenul imperialism lingvistic, ceea ce înseamnă că dominația limbii engleze este susținută și menținută de instituirea și reconstituirea continuă a inegalităților structurale și culturale dintre limba engleză și alte limbi. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Teaching English en_US
dc.subject Learning English en_US
dc.subject Foreign language--English en_US
dc.title A reflective approach to teaching english as an international language en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account