REPOZITORIU UPSC

Valenţele comentariului sociocultural în receptarea textului în şcoală

Show simple item record

dc.contributor.author BOZ, Olga
dc.date.accessioned 2020-01-06T14:15:26Z
dc.date.available 2020-01-06T14:15:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation BOZ, Olga. Valenţele comentariului sociocultural în receptarea textului în şcoală. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (seria 21), p. 330-334. Bibliogr.- 5 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1827
dc.description.abstract This article treats a delicate issue with reference to the stages of receiving literary text in school and presents issues that are neglected or omitted in the teacher's daily work. The proposed activities, with the status of recommendations, would lead to an improvement of the given situation and an efficient comprehension of the literary text in school. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Comentariului sociocultural en_US
dc.subject Text literar en_US
dc.subject Limba şi literatura română en_US
dc.title Valenţele comentariului sociocultural în receptarea textului în şcoală en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account