REPOZITORIU UPSC

Cadrul curricular al autoeducației elevului de vârstă școlară mică

Show simple item record

dc.contributor.author POPA, Natalia
dc.date.accessioned 2019-12-30T16:14:44Z
dc.date.available 2019-12-30T16:14:44Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation POPA, Natalia. Cadrul curricular al autoeducației elevului de vârstă școlară mică. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 166-172. Bibliogr.- 9 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1762
dc.description.abstract The results of the primary curriculum analysis demonstrate the presence of a curriculum framework for self-education skills in primary school pupils built from two mutually conditioned outlook - disciplinary and transdisciplinary - and cemented by developing self-assessment skills in the context of the EDC paradigm. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Autoeducația--vârstă școlară mică en_US
dc.subject Competențe transdisciplinare--învățământul primar en_US
dc.title Cadrul curricular al autoeducației elevului de vârstă școlară mică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account