dc.contributor.author |
POPA, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-30T16:14:44Z |
|
dc.date.available |
2019-12-30T16:14:44Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
POPA, Natalia. Cadrul curricular al autoeducației elevului de vârstă școlară mică. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 166-172. Bibliogr.- 9 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1762 |
|
dc.description.abstract |
The results of the primary curriculum analysis demonstrate the presence of a curriculum framework for self-education skills in primary school pupils built from two mutually conditioned outlook - disciplinary and transdisciplinary - and cemented by developing self-assessment skills in the context of the EDC paradigm. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Autoeducația--vârstă școlară mică |
en_US |
dc.subject |
Competențe transdisciplinare--învățământul primar |
en_US |
dc.title |
Cadrul curricular al autoeducației elevului de vârstă școlară mică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |