REPOZITORIU UPSC

Strategia construcției cauzale în explicarea rezultatelor demersului explorativ-investigativ în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author TELEMAN, Angela
dc.date.accessioned 2019-12-30T16:03:18Z
dc.date.available 2019-12-30T16:03:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation TELEMAN, Angela. Strategia construcției cauzale în explicarea rezultatelor demersului explorativ-investigativ în clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 154-159. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1760
dc.description.abstract The Science field addresses the implications of scientific activity on the environment. Investigation requires an explanation of the investigated findings by the formulation of direct conclusions. The causal explanation is based on a hypothetical question, hypothesis or supposition: What would happen, if ...?. The causal explanation penetrates from the dimension or external manifestation of objects or processes to their essence, which is necessary in the study of the environment in the primary classes. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Construcția cauzală--clasele primare en_US
dc.subject Învăţarea prin investigaţie--clasele primare en_US
dc.title Strategia construcției cauzale în explicarea rezultatelor demersului explorativ-investigativ în clasele primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account