REPOZITORIU UPSC

Dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor claselor primare în procesul activității de rezolvare a problemelor de matematică

Show simple item record

dc.contributor.author DUBINEANSCHI, Tatiana
dc.date.accessioned 2019-12-30T15:57:02Z
dc.date.available 2019-12-30T15:57:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation DUBINEANSCHI, Tatiana. Dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor claselor primare în procesul activității de rezolvare a problemelor de matematică. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 143-154. Bibliogr.- 12 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1759
dc.description.abstract This article discusses the issue of developing metacognitive abilities in primary school pupils during the process of solving math problems. The concept of metacognition and its structure is elucidated, the normative framework for the formation of metacognitive abilities is specified and some specific strategies are briefly described. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Abilităților metacognitive--elevii claselor primare en_US
dc.subject Clasele primare--învățarea matematicii en_US
dc.subject Metacogniție--elevii claselor primare en_US
dc.title Dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor claselor primare în procesul activității de rezolvare a problemelor de matematică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account