dc.contributor.author |
DUBINEANSCHI, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-30T15:57:02Z |
|
dc.date.available |
2019-12-30T15:57:02Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
DUBINEANSCHI, Tatiana. Dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor claselor primare în procesul activității de rezolvare a problemelor de matematică. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 143-154. Bibliogr.- 12 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1759 |
|
dc.description.abstract |
This article discusses the issue of developing metacognitive abilities in primary school pupils during the process of solving math problems. The concept of metacognition and its structure is elucidated, the normative framework for the formation of metacognitive abilities is specified and some specific strategies are briefly described. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Abilităților metacognitive--elevii claselor primare |
en_US |
dc.subject |
Clasele primare--învățarea matematicii |
en_US |
dc.subject |
Metacogniție--elevii claselor primare |
en_US |
dc.title |
Dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor claselor primare în procesul activității de rezolvare a problemelor de matematică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |