REPOZITORIU UPSC

Pași spre transdisciplinaritate în formarea inițială a cadrelor didactice pentru învățământul primar la UPS „Ion Creangă” din Chișinău

Show simple item record

dc.contributor.author URSU, Ludmila
dc.date.accessioned 2019-12-30T15:41:42Z
dc.date.available 2019-12-30T15:41:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation URSU, Ludmila. Pași spre transdisciplinaritate în formarea inițială a cadrelor didactice pentru învățământul primar la UPS „Ion Creangă” din Chișinău. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 118-128. Bibliogr.- 11 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1756
dc.description.abstract This article argues the need for steps towards transdisciplinarity in initial teacher education from a psychocentered perspective (student centered) and a sociocentric perspective (focusing on the needs of society). There are concrete examples of intra-, inter-, pluri- and transdisciplinary approach at the levels of the study programs that initially train teachers for primary education at the State Pedagogical University from Chisinau. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Învățământul primar--formarea cadrelor didactice en_US
dc.subject Transdisciplinaritate ----formarea cadrelor didactice en_US
dc.title Pași spre transdisciplinaritate în formarea inițială a cadrelor didactice pentru învățământul primar la UPS „Ion Creangă” din Chișinău en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account