dc.contributor.author |
URSU, Ludmila |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-30T15:41:42Z |
|
dc.date.available |
2019-12-30T15:41:42Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
URSU, Ludmila. Pași spre transdisciplinaritate în formarea inițială a cadrelor didactice pentru învățământul primar la UPS „Ion Creangă” din Chișinău. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 118-128. Bibliogr.- 11 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1756 |
|
dc.description.abstract |
This article argues the need for steps towards transdisciplinarity in initial teacher education from a psychocentered perspective (student centered) and a sociocentric
perspective (focusing on the needs of society). There are concrete examples of intra-, inter-, pluri- and transdisciplinary approach at the levels of the study programs that initially train teachers for primary education at the State Pedagogical University from
Chisinau. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Învățământul primar--formarea cadrelor didactice |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate ----formarea cadrelor didactice |
en_US |
dc.title |
Pași spre transdisciplinaritate în formarea inițială a cadrelor didactice pentru învățământul primar la UPS „Ion Creangă” din Chișinău |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |