dc.contributor.author |
TALPĂ, Svetlana |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-30T15:17:41Z |
|
dc.date.available |
2019-12-30T15:17:41Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
TALPĂ, Svetlana. Condiții psiho-pedagogice și artistice de formare a orientărilor valorice la studenți în procesul educației coregrafice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 86-95. Bibliogr.- 6 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1752 |
|
dc.description.abstract |
The article highlights the value-orientational component of choreographic education in the universal and European values. The structural elements of choreographic education are distinguished and such peculiarities as integrity, structuralness, hierarchicalness, interdependence of space and environment and multiplicity of description is distinguished in the following article. The idea of education and educational environment forming, the components of which are interacting objectives, content and organization of training activities. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Coregrafia |
en_US |
dc.subject |
Comportament coregrafic |
en_US |
dc.subject |
Educația coregrafică--studenţi |
en_US |
dc.title |
Condiții psiho-pedagogice și artistice de formare a orientărilor valorice la studenți în procesul educației coregrafice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |