REPOZITORIU UPSC

Condiții psiho-pedagogice și artistice de formare a orientărilor valorice la studenți în procesul educației coregrafice

Show simple item record

dc.contributor.author TALPĂ, Svetlana
dc.date.accessioned 2019-12-30T15:17:41Z
dc.date.available 2019-12-30T15:17:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation TALPĂ, Svetlana. Condiții psiho-pedagogice și artistice de formare a orientărilor valorice la studenți în procesul educației coregrafice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 86-95. Bibliogr.- 6 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1752
dc.description.abstract The article highlights the value-orientational component of choreographic education in the universal and European values. The structural elements of choreographic education are distinguished and such peculiarities as integrity, structuralness, hierarchicalness, interdependence of space and environment and multiplicity of description is distinguished in the following article. The idea of education and educational environment forming, the components of which are interacting objectives, content and organization of training activities. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Coregrafia en_US
dc.subject Comportament coregrafic en_US
dc.subject Educația coregrafică--studenţi en_US
dc.title Condiții psiho-pedagogice și artistice de formare a orientărilor valorice la studenți în procesul educației coregrafice en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account