dc.contributor.author |
PAVLENCO, Mihaela |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-30T15:02:43Z |
|
dc.date.available |
2019-12-30T15:02:43Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
PAVLENCO, Mihaela. Optimizarea procesului de formare a reprezentărilor despre numerele naturale la copiii din grupa pregătitoare prin prisma poveștilor. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 73-80. Bibliogr.- 5titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1750 |
|
dc.description.abstract |
This article aims the process of forming elementary mathematical representations through the literary creation, namely through stories. Stories constitute a rich arsenal not only for the formation the literary-artistic and emotional skills, but also for the representations of number, of counting capacity. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Copii de vârstă preșcolară--formarea conceptului de număr |
en_US |
dc.subject |
Numerele naturale prin prisma poveștilor |
en_US |
dc.subject |
Vârsta preşcolară |
en_US |
dc.title |
Optimizarea procesului de formare a reprezentărilor despre numerele naturale la copiii din grupa pregătitoare prin prisma poveștilor |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |